5 راه برای اجرای کمپین جذب مشتری موفق - وب تمیم

صحبت کردن در مورد ایجاد کمپین جذب مشتری به اندازه کافی آسان است، اما در عمل چگونه به نظر می رسد؟ کسب و کار شما از چه استراتژی های جذب مشتری می تواند استفاده کند؟ در زیر، ما پنج تا از بهترین تاکتیک‌ها را برای نحوه راه‌اندازی کمپین جذب مشتری معرفی خواهیم کرد:

پست های وبلاگ بنویسید

اگر وبلاگ در وب سایت خود ندارید، پیشنهاد میکنیم یک وبلاگ راه اندازی کنید. پست های وبلاگ یک راه فوق العاده برای جذب افراد به سایت شما و تبدیل آنها به مشتری است. شما باید در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار خود بنویسید و عبارات جستجوی رایج در گوگل را در متن خود جای بدهید.

کمپین تولید مشتری چیست؟

توضیح لازم در مورد شناخت کمپین جذب مشتری

کمپین جذب مشتری خود را با جذب محتوا راجع به چیزهایی که می توانید در مورد آنها بنویسید و مرتبط با آنچه می فروشید شروع کنید. سپس، از ابزاری مانند Google Trends یا Keyword tools استفاده کنید تا ببینید کدام یک از کلمه ها ترافیک جستجوی بالایی دارند. از تحقیقات کلمه کلیدی خود، می توانید لیستی از کلمات کلیدی را برای نوشتن در مورد آنها تهیه کنید.

یک پست وبلاگ بر اساس کلمات بنویسید، مطمئن شوید که کلمه کلیدی را در عنوان و چند بار در متن متن قرار دهید. به این ترتیب، پست های وبلاگ شما می توانند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی شوند، جایی که افراد آنها را پیدا می کنند. همانطور که مردم برای خواندن محتوای جذاب وبلاگ شما به سمت سایت شما جذب می شوند، با کسب و کار شما آشنا می شوند و امیدواریم به آنچه می فروشید علاقه مند شوند!

تولید محتوای چند رسانه ای

پست‌های وبلاگ تنها نوع محتوایی نیستند که می‌توانید در یک کمپین جذب مشتری استفاده کنید.

از این گذشته، برخی از افراد علاقه ای به خواندن یک صفحه پر از متن ندارند. با این حال، یک ویدیو جذاب اتفاق خوب و متفاوتی است. وقتی محتوای چندرسانه ای برای کسب و کار خود ایجاد می کنید، این فرصت را دارید که با پست های وبلاگ خود به افرادی دسترسی پیدا کنید که پیش از این قادر به جذب آن ها نبودید.

به‌ویژه ویدیوها راهی عالی برای جلب نظر مردم هستند.

شما می توانید ویدیوها را در یوتیوب و همچنین در وب سایت خود منتشر کنید. سایر محتوای چند رسانه ای که می توانید برای کمپین جذب مشتری ایجاد کنید شامل مواردی مانند تصاویر و اینفوگرافیک است. برخی از چند رسانه ای شما می توانند بیشتر اطلاعاتی باشند، مانند پست های وبلاگ شما، در حالی که برخی دیگر می توانند فروش بیشتری داشته باشند.

لیست های ایمیل بسازید

وقتی مشتری جذب می‌کنید، کار به گونه‌ای انجام می‌شود که تبدیل آن‌ها به خریدار را در آینده آسان‌تر می‌کند.

برای مثال، اگر بتوانید افراد را وادار کنید تا زمانی که مشتری می‌شوند راهی برای تماس با آنها به شما بدهند، فوق‌العاده خواهد بود. خوب حدس بزنید چه راهی مناسب است!؟ با به دست آوردن ایمیل و ایجاد لیست ایمیل از مشتریانی که مایل به خرید از شما هستند، به فروش بسیار نزدیک خواهید شد.

لیست ایمیل دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد! یعنی لیستی از آدرس های ایمیل متعلق به مشتری های سرنخ شرکت شما. اما شما این ایمیل ها را با سرقت یا خرید آنها به دست نمی آورید. در عوض، شما لیست ایمیل خود را با واداشتن کاربران به ارائه آدرس های خود در وب سایت خود ایجاد می کنید.

شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید، خواه یک پاپ آپ باشد یا یک فراخوان برای اقدام (CTA) در انتهای یک پست وبلاگ.

در هر صورت، وقتی ایمیل کاربران را می‌خواهید، مطمئن شوید که در ازای آن چیزی مانند مشاوره رایگان، پیشنهادات ویژه یا خبرنامه به آنها پیشنهاد می‌دهید. بسیاری از کاربران داوطلبانه برای ایمیل‌های شما ثبت‌نام می‌کنند و راهی عالی برای سوق دادن آن‌ها به سمت تبدیل شدن به خریدار را در اختیار شما قرار می‌دهند.

کمپین های تبلیغات کلیکی راه اندازی کنید

راه دیگر برای به دست آوردن مشتری بیشتر، راه اندازی یک کمپین تبلیغات کلیکی از طریق تبلیغات گوگل است. با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، می توانید تبلیغات را در بالای نتایج جستجوی مرتبط گوگل برای کاربران نمایش دهید.

در گوگل ادز، می توانید فهرستی از کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن تبلیغات خود تهیه کنید. سپس می توانید برای آن کلمات کلیدی تبلیغات بدهید. با یک پیشنهاد قیمت به اندازه کافی بالا و امتیاز کیفیت کافی خوب (ارزیابی گوگل از کیفیت تبلیغات شما)، می توانید تبلیغات خود را در نتایج جستجو نشان دهید.

در حالی که PPC یک راه عالی برای جذب مشتری و خردار است، برای کمپین های نسل پیشرو نیز مفید است. اگر کاربر تبلیغی را برای محصولات یا خدمات شما ببیند، ممکن است فوراً آنها را خریداری نکند، اما همچنان می تواند این اطلاعات را برای بعداً، زمانی که به دنبال خرید است، حفظ کند.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

وقتی برای مردم بازاریابی می کنید، اغلب مجبور می شوید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.

اهمیت اینستاگرام در بازاریابی برای جذب مشتری جدید - وب تمیم
اهمیت اینستاگرام در بازاریابی برای جذب مشتری جدید – وب تمیم

بنابراین، مردم بیشتر در کجا آنلاین یافت می شوند؟ در بسیاری از موارد، پاسخ ما شبکه های اجتماعی است. که در آن کاربر به طور متوسط 28 درصد از زمان اینترنت خود را صرف می کند. با راه‌اندازی یک حساب رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارتان، می‌توانید هنگام ارسال محتوای جذاب مانند چند رسانه‌ای، مشتری های بیشتری در قالب فالوور دریافت کنید.

همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری پست های وبلاگ استفاده کنید و افراد را از طریق یک رسانه جدید به سایت خود بکشانید. علاوه بر داشتن یک حساب رسانه اجتماعی، می توانید از تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی برای قرار دادن تبلیغات برای کسب و کار خود به طور مستقیم در صفحات کاربران رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

جذب مشتریان خود را از کمپین های تولید مشتری بهبود دهید

برای راه اندازی کمپین تولید سرنخ خود به کمک نیاز دارید؟ اجازه دهید وب تمیم به شما کمک کند!

با بیش از 5 سال تجربه، ما در ارائه کمپین های جدید برای مشاغل متخصص هستیم. خدمات تولید مشتری ما منجر به نتایج می شود. ما هر کار برای مشتریان موفقمان در بازاریابی به ارمغان آوردیم، می توانیم همین کار را برای شما انجام دهیم. برای شروع کار با ما، فقط با ما تماس بگیرید، مشاوران ما مسیر مورد نیاز شما را طراحی خواهند کرد

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *