آپدیت الگوریتم گوگل که در 25 می آغاز شد، در 9 ژوئن رسماً تکمیل شد. گوگل تأیید می کند که آپدیت الگوریتم گوگل که در 25 می آغاز شده بود، رسماً کامل شده است. اکنون می توانید ارزیابی دقیقی از تأثیر آن داشته باشید.

اگر اینطور است، و تغییراتی منفی در نتایج سئو سایت خودتان مشاهده می‌کنید، احتمالاً از به‌روزرسانی هسته‌ای می 2022 ضربه خورده‌اید.

بعد از آپدیت الگوریتم گوگل باید چه کار کنیم؟

آیا متوجه تغییرات مثبت شده اید؟ عالی! شما ازآپدیت الوریتم گوگل جان سالم به در بردید (و امیدوارم در نتیجه پیشرفت کنید).

آیا متوجه تغییرات منفی شده اید؟ اگر چنین است، حتماً به این فکر می کنید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

توصیه Google برای بازیابی از به‌روزرسانی‌های اصلی همیشه یکسان است: محتوای خود را بهبود دهید.

جان مولر، سخنگوی گوگل، در ماه اکتبر اعلام کرد:

با به‌روزرسانی‌های اصلی، ما آنقدر روی مسائل فردی تمرکز نمی‌کنیم، بلکه بر ارتباط کلی وب‌سایت تمرکز می‌کنیم. و این می تواند شامل مواردی مانند قابلیت استفاده و تبلیغات در یک صفحه باشد، اما اساساً این وب سایت است که به طور کلی در مرکز توجه است.

آپدیت الگوریتم گوگل - می 2022
آپدیت الگوریتم گوگل – می 2022

وقتی برنامه‌ریزی می‌کنید که چگونه از یک به‌روزرسانی الگوریتم گوگل وب سایت خود را بازیابی کنید، گرفتار اصلاحات فنی یا ایجاد پیشرفت‌های منحصر به فرد مانند تغییر برچسب‌های عنوان نشوید.

برای بهبود کلی وب سایت، از محتوا شروع کنید، و رویکردی جامع داشته باشید.

رفع خطای سرچ کنسول

آموزش رفع 14 خطای رایج در سرچ کنسول گوگل

این می تواند یک کار دلهره آور باشد، و این روزها غیر معمول نیست که از تولیدکنندگان محتوای بی کیفیت و یا حتی اوتوماتیک کمک بگیریم. باید بدانید این گونه محتوا ها کیفیت چندانی ندارند. و نیاز است که محتوای کاربر پسند تولید کنید.

آیا آپدیت الگوریتم گوگل در ماه می ۲۰۲۲ محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را هدف قرار داده است؟

به‌روزرسانی‌های اصلی Google تا حدی بر همه نتایج جستجو تأثیر می‌گذارد، اگرچه تأثیر آن در برخی موارد بیشتر از موارد دیگر قابل توجه است.

هنوز برای نتیجه‌گیری کلی زود است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد وب‌سایت‌هایی با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ضربه شدیدی خورده‌اند.

در اینجا یک نمونه از مالک سایت است که کاهش شدید ترافیک را برای وب سایتی که با تولید کننده محتوای AI نوشته شده است نشان می دهد:

من گمان می‌کنم که به‌روزرسانی اصلی Google (مه 2022) ممکن است در محتوای هوش مصنوعی سایت ما تأثیرگذار بوده باشد.

کاربری که از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده میکرد

در طرف مقابل، شواهدی وجود دارد که نشان دهنده افزایش ترافیک پس از به‌روزرسانی هسته اصلی گوگل است.

گوگل درباره محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چه می گوید؟

گوگل می گوید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تنها زمانی برخلاف دستورالعمل های آن است که با هدف دستکاری نتایج جستجو استفاده شود.

اگر روند قابل توجهی در پایین آمدن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پس از به‌روزرسانی اصلی می 2022 وجود داشته باشد، احتمالاً از آن به گونه‌ای استفاده نشده است که با دستورالعمل‌های Google مطابقت داشته باشد.

شاید گوگل در تشخیص اینکه چه زمانی از محتوای هوش مصنوعی برای دستکاری رتبه‌بندی‌ها استفاده می‌شود و چه زمانی برای افزودن ارزش استفاده می‌شود، بهتر شده است.

ما اخیراً نتایج آزمایشی را منتشر کردیم که در آن مشخص شد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی زمانی که برای تکمیل محتوای نوشته شده توسط انسان استفاده شود، عموماً بهترین عملکرد را دارد.

برای این منظور، توصیه می‌شود آنقدر به تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی وابسته نباشید که جایگزین نویسندگان انسانی شود.

در کل توصیه وب تمیم به شما این است که در استراتژی سئو خود به محتوای یونیک و با کیفیت توجه بسیار زیادی بکنید. نکته مهم تر این است که سعی کنید محتوای تولید شده را برای سهولت استفاده کاربر بنویسید نه برای گوگل!

در ادامه در قسمت نظرات، راجع به تاثیر آپدیت الگوریتم گوگل روی سئوی وب سایت خودتان به ما بگویید. آیا تاثیر مثبتی داشته یا تاثیر آن بر روی سایت شما منفی بوده؟

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *