7 باور غلط در مورد طراحی سایت - وب تمیم

طراحی وب سایت می تواند یک فرآیند بسیار پیچیده و دشوار باشد، به خصوص اگر ندانید از کجا شروع کنید. با این حال، کم و بیش باورهای غلط در مورد طراحی سایت وجود دارد که می تواند آن را سخت تر به نظر برساند.

بنابراین تصورات غلط در مورد طراحی وب سایت کدامند؟ بیایید در وب تمیم به هفت مورد از آنها نگاهی بیندازیم.

یکی از رایج ترین باورهای غلط در مورد طراحی سایت: طراحی سایت آسان است!

طراحی سایت یک فرآیند پیچیده است که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد.

طراحان وب باید زبان های برنامه نویسی مانند JavaScript و C++ را بدانند. باید درک خوبی بر روی CMS های مختلف مانند وردپرس، دروپال و جوملا داشته باشند. درک بهترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ، مانند محل قرار دادن فراخوان برای اقدام (CTA) بسیار مهم است.

در طراحی سایت به دانش کد نویسی نیاز است
در طراحی سایت به دانش کد نویسی نیاز است

در طراحی سایت باید رفتار کاربر را درک کنید، باید بدانید که او به چه چیزی پاسخ می‌دهد، روی چه چیزی کلیک می‌کند. و هدف اصلی آنها چیست؟

بهترین طراحان وب نه تنها می دانند که چگونه وب سایت ها را زیبا و جذاب جلوه دهند، بلکه آن را به گونه ای طراحی می کنند که مشتری های واجد شرایط را جذب کنند.

تحقیقات زیادی وجود دارد که باید در طراحی وب سایت شما انجام شود تا به طور دقیق نشان تجاری و برندینگ شرکت شما را منعکس کند و مشتری هدف شما را جذب کند.

هر کسی می تواند یک وب سایت بسازد

درست است که هر کسی می تواند یک وب سایت بر روی ابزارهای DYI مانند Wix یا Squarepace بسازد.

ابزارهای رایگان وب سایت برای یک وب سایت با یک یا دو صفحه عالی هستند، اما این برای مشاغل متوسط تا بزرگ که به وب سایت های پیچیده تری نیاز دارند، مناسب و کارآمد نیست!

به راحتی می توان تفاوت بین وب سایتی را که بر اساس ابزاری مبتنی بر قالب ساخته شده است و سایت کاملاً حرفه ای را تشخیص داد.

ابزارهای وب سایت ساز فاقد عملکرد و سفارشی سازی مورد نیاز برای یک سایت حرفه ای هستند. برای ساختن یک وب سایت با کیفیت بالا که کاربردی، جذاب و کاربر پسند باشد، از یک متخصص باید کمک گرفت.

اگر به دنبال افزودن سطحی از سفارشی سازی هستید، مقداری کدنویسی لازم است.

من وب سایت خود را ساختم، اکنون زمان استراحت است!

هنگامی که وب سایت شما ساخته شد، به بررسی های معمول تعمیر و نگهداری و مدیریت و پشتیبانی وب سایت نیاز خواهید داشت. شما باید به طور منظم سایت طراحی شده را بررسی کنید تا بدانید که بدون اشکال است و به درستی برای مخاطبان شما بهینه شده است.

شما همچنین باید وب سایت خود را بازاریابی کنید و محتوا را به منظور جذب بینندگان به بازار عرضه کنید.

برخی از راه های بازاریابی وب سایت شما عبارتند از:

کاربران به زیبایی شناسی اهمیت نمی دهند

یکی از جنبه‌های وب‌سایت شما که بارها نادیده گرفته می‌شود و فراموش می‌شود، زیبایی‌شناسی وب‌سایت شماست. اینکه واقعاً چگونه به نظر می‌رسد و چه احساسی برای مخاطبان شما دارد.

اگر اطلاعات زیادی در یک صفحه وجود داشته باشد که مخاطبان شما نتوانند آن را بررسی کنند، به هم ریختگی می تواند باعث خارج شدن کاربران از وب سایت شما شوند.

زیبایی شناسی در طراحی سایت مهم است!
زیبایی شناسی در طراحی سایت مهم است! | Photo by Ben Kolde on Unsplash

وب سایت های تمیزتر و ساده تر بهتر به نظر می رسند، پیمایش آنها بسیار آسان تر است و سریعتر بارگیری می شوند.

اگرچه شلوغی برای وب سایت شما یک «نه» بزرگ است، اما فضای خالی بیش از حدی که پر نشده است می تواند به همان اندازه برای وب سایت شما مضر باشد.

اطمینان حاصل کنید که فضای خالی زیادی وجود ندارد، بنابراین وب سایت شما برای مخاطبان شما جالب است و تمام اطلاعات مرتبطی را که ممکن است نیاز داشته باشند در اختیار داشته باشد.

شما باید کل داستان خود را در صفحه اصلی خود بگویید

اولین تعامل بازدیدکنندگان با وب سایت شما باید باعث شود که آنها احساس کنند وب سایت شما برای آنها طراحی شده است.

با دانستن نیازهای مخاطب هدف شما و سپس تنظیم صفحه اصلی خود با آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند، کمک می کند.

داشتن یک فراخوان برای اقدام واضح در صفحه اصلی باعث می شود مخاطبان شما سریعتر در انجام اقدامات مورد نظر شما حرکت کنند.

وب سایت شما یک تبلیغ است

این درست است به این معنا که به شما کمک می کند تا برندسازی خود را توسعه دهید، با این حال، وب سایت شما نباید شبیه یک بروشور تبلیغی باشد.

وب سایت شما باید برای کاربران شما عامل تعامل باشد و محتوای تخصصی خود را به آنها ارائه دهد و نگاهی عمیق و منحصر به فرد به شرکت شما ارائه دهد، در حالی که همچنان بستری برای به اشتراک گذاشتن داستان ها و ایده های خود برای مخاطبان فراهم می کند.

وب سایت شما در درجه اول مکانی است برای شروع گفتگو، ارائه اطلاعات در مورد اینکه چگونه می توانید ارزشی برای مخاطبان خود ایجاد کنید، و باید هسته اصلی نحوه فروش، بازاریابی و وضعیت شما در دنیای اطرافتان باشد.

طراحی وب سایت باید در خانه انجام شود!

کسب‌وکارها وقتی یک تیم بازاریابی داخلی دارند، می‌توانند از پرداخت پول به فردی خارج از سازمان برای ساختن یک وب‌سایت خودداری کنند.

اما اگر تیم فعلی شما مهارت فنی خاصی برای تکمیل وب سایت نداشته باشد چه؟

اینجاست که همکاری با یک آژانس طراحی وب به کار می آید.

یک آژانس طراحی سایت وب تمیم می‌تواند به هر پروژه‌ طراحی سایت اعم از طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی کمک کند، کار ماهرانه‌ای را در بازه زمانی کوتاه‌تری ارائه دهد و مطمئن شود که عملکرد وب‌سایت با اهداف تجاری شما همسو است.

جمع بندی

این نکات هفت تصور غلط رایج در مورد طراحی وب سایت هستند.

اگر به دنبال یک وب سایت با کیفیت هستید که ظاهر و احساس حرفه ای داشته باشد، پس همکاری با یک آژانس طراحی وب را در نظر بگیرید.

با در نظر گرفتن این موضوع، آیا برای ساخت وب سایت جدید خود آماده هستید؟ کافیست با وب تمیم تماس بگیرید!

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *