مراحل طراحی وب سایت - وب تمیم

مراحل طراحی وب سایت کدامند؟ وب سایت های موجود در اینترنت مانند املاک و مستغلات در دنیای واقعی هستند. شما می توانید بر اساس نحوه چیدمان صفحات خود از مشتریان خود استقبال کنید.

اما برای ساختن یک خانه یا وب سایت خوب به یک زیربنای خوب نیاز دارید. بنابراین برای یک وب سایت چگونه طراحی می شود؟ در وب تمیم تمام این مراحل طراحی سایت را خواهیم آموخت.

خرید دامنه، اولین مرحله از مراحل طراحی وب سایت

دامنه خود را به عنوان سند ملک خود در نظر بگیرید. ئس از خرید دامنه شما صاحب آدرس وب سایت خود هستید. و هیچ کس دیگری با همان پسوند هیچ حقی نسبت به آن ندارد. خبر خوب این است که خرید دامنه نسبتا ارزان است.

اگر می توانید یک نام دامنه با پسوندهای موجود معروف در آن را خریداری کنید، برای شما بهتر است. این به شما امکان می دهد حضور خود را در وب کنترل کنید. این فقط برای دامنه شما نیست، بلکه حضور شما در رسانه های اجتماعی را نیز شامل می شود.

خرید هاست

چرا به هاست یا میزبانی نیاز دارید؟ سایت شما برای اینکه آنلاین باشد باید روی سروری قرار گیرد که آن را به دنیا نشان دهد.

به همین دلیل، من به میزبانی مانند زمینی که خانه خود را روی آن می سازید تشبیه می کنم. پس از خرید هاست باید آن را با نیم سرور به دامنه خود متصل کنید.

سعی کنید از هاستینگ های معروف و معتبر برای افزایش امنیت سایت و بهبود سرعت وب سایت استفاده کنید.

پیدا کردن هدف طراحی سایت

در حالی که وب سایت شما منعکس کننده شخصیت کسب و کار شما است، افردای که مخاطب شما هستند را جذب می کند. برای این کار، باید بدانید که پیام خود را به چه کسی ارائه می‌دهید. باید بتوانید سوالات بسیار خاصی در مورد افرادی که می خواهید به سایت خود دعوت کنید بپرسید. و سایت خود را برای آنها جذاب نگه دارید.

تمام فرآیندهای برندسازی با در نظر گرفتن شخصیت مخاطب شروع می شود. اگر ندانید برای چه کسی می نویسید و هدفتان چیست، نمی توانید برای نوشتن محتوای وب سایت خود الهام بگیرید. ترکیب این دو به شما امکان می دهد وب سایت هدفمند بسازید. و این پایه ای خواهد بود که محتوای مفید را در وب سایت شما ایجاد می کند.

پیدا کردن کلمات کلیدی!

کارهای زیادی برای انجام دادن قبل از انتشار نهایی سایت وجود دارد. زمانی که روی سئو وب سایت کار می‌کنید، کلمات کلیدی را با تحقیقات کلمه کلیدی پیدا کنید. این کار باعث می شود که موتورهای جستجو شما را پیدا کنند و شما را به بالای نتایج برساند.

در حال حاضر تعادل بسیار ظریف تر است. کلمات کلیدی شما موضوعاتی هستند که در مورد آنها صحبت می کنید و هر صفحه در وب سایت شما باید فقط برای یک مورد بهینه شود. در کنار اینها، شما کلیدواژه های پشتیبانی کننده ای خواهید داشت که کلیدواژه های اصلی شما را تقویت می کند.

شما باید شروع به جستجوی ابزارهایی کنید که بینشی در مورد عملکرد به شما ارائه می دهند. مطمئناً جام مقدس همیشه کلمات کلیدی هستند که رقابت کم را به شما ارائه می دهند اما جستجوهای زیادی دارند. وقتی برای آن‌ها بهینه‌سازی می‌کنید، رسیدن به اوج بسیار آسان است. اما همانطور که همیشه می‌گویم، برای پیشرفت به الگوریتم دستفروشی نکنید. با آنچه برای شما صادق است صحبت کنید و پیام شما بسیار بیشتر از یک روند دوام خواهد داشت.

طراحی ظاهر وب سایت

اکنون که آماده هستید محتوای خود را اجرایی، یک قدم تا راه اندازی باقی مانده است. ظاهر وب سایت شما در برقراری ارتباط با مخاطبان بسیار مهم است. امروزه می توانید یک تم سفارشی شده را به روشی که دوست دارید آپلود کنید و سایت خود را منتشر کنید. اگر به دنبال چیز شیک‌تری هستید، می‌توانید از خدمات طراحی سایت وب تمیم استفاده کنید.

طراحی ux از مراحل طراحی وب سایت
طراحی ux از مراحل طراحی وب سایت

رنگ مورد علاقه خود یا طرح زیبایی را که دوست دارید انتخاب کنید. هرچه طراحی ساده تر باشد بهتر است و لازم نیست در مورد آن کمال گرا باشید.

ایجاد ترافیک به وبسایت

سازندگان محتوا به شما این باور را خواهند داد که با رعایت چند «نکته برتر» می‌توانید 20000 نفر را در یک روز جذب کنید. شما باید در مورد آنچه که تخصص دارید به صورت حرفه ای تولید محتوا کنید تا کاربران مشتاق را جذب کنید. یا باید پول کافی برای تامین این ترافیک برای بودجه تبلیغاتی داشته باشید.

جلب توجه مهم است زیرا به این معنی است که شما ارزش گوش دادن را دارید. چه به خاطر پیامتان باشد چه به خاطر ظاهرتان. و تنها راه یادگیری نحوه انجام آن با تمرین است.

تنها زمانی که ترافیک در سایت ها بیشتر می شود، زمانی است که برای آن تلاش کنید. هرچه بیشتر تمرین کنید سریعتر یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.

با ابزارها به بهینه سازی ادامه دهید

همانطور که به یادگیری نحوه تولید محتوای مرتبط ادامه می دهید، می توانید پیشرفت خود را سریع تر کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند نحوه بهبود را ببینید. چه در بخش ابزار های سئو برای افزایش ترافیک از گوگل باشد و چه انتخاب یک عنوان بهتر برای پست های خود.

شما باید معیارهایی را انتخاب کنید که برای شما مهم هستند. اگر می‌خواهید تا حد امکان افراد زیادی را جذب کنید، باید معیارهای خود را بهبود ببخشید. اینها شامل چیزهایی می شود که مردم در نگاه اول می بینند. از سرفصل ها، کلمات کلیدی یا ظاهر وب سایت شما.

اگر به دنبال حفظ و تبدیل بازدید کنندگام به مشتری هستید، این معیارها بسیار متفاوت خواهند بود. شما باید اهداف خود را مشخص کنید و نبردهایی را انتخاب کنید که ارزش جنگیدن را دارند. اگر در وهله اول کسی برای خواندن مطالب شما حضور نداشته باشد، نیازی به کاهش نرخ پرش نیست.

نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

اینجاست که در نهایت می توانید یک قدم به عقب بردارید و از دید بالا به سایت خود نگاه کنید. داشتن آن چشم انداز جدا به شما کمک می کند تا راحت تر موفق شوید. هر زمان که می توانید به دنبال بازخورد باشید و ببینید که ابزارهای شما چه چیزی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید آن را بهبود بخشید. در صورت نیاز یک مشاور خارجی استخدام کنید.

همانطور که به سمت رشد خود دست و پا می زنید، باید دو مرحله آخر را مدام تکرار کنید. ثابت نگه داشتن این عادت برای مدت زمان کافی بینایی شما را زنده می کند.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *