اشباهات رایج در طراحی سایت - وب تمیم

اشباهات رایج در طراحی سایت: امروزه با وجود پیشرفت‌های مداوم در زمینه طراحی سایت، شرکت های مختلف در حال طراحی و توسعه وب‌سایت‌هایی هستند که اشتباهات کمی در طراحی وب سایت ندارند. وب سایت هایی با عملکرد عالی و ویژگی های منحصر به فرد همیشه پتانسیل جذب مشتری دارند.

اولین قدم برای بررسی عملکرد صحیح وب سایت شما رصد اشتباهاتی است که احتمالاً بازدیدکنندگان را از سایت شما دور می کند. اینها اشتباهاتی هستند که باعث می شود کاربران از وب سایت شما خارج شوند.

طراحی سایت مشتری محور

5 نکته برای طراحی سایت مشتری محور

اولین شاخصی که نشان می دهد وب سایت شما برای کاربران مناسب نییست، کاهش ترافیک یا ترافیک کمتر از انتظار شما است. پس در این مقاله وب تمیم، رایج‌ترین اشتباهات طراحی وب‌ سایت را بررسی می‌کنیم و به چگونگی مقابله با آنها خواهیم پرداخت. همراه ما باشید تا به برخی از اشتباهات طراحی وب بپردازیم.

وب سایت هایی کند با زمان بارگذاری طولانی

طراحی نادرست وب سایت شما باعث افزایش زمان بارگذاری می شود. بنابراین باید در طراحی سایت خود تجدید نظر کنید تا بتوانید وب سایتی را که بارگذاری آن در کمترین زمان طول می کشد توسعه دهید. هیچ کاربر یا بازدیدکننده‌ای از وب‌سایت شما چندین بار چندین دقیقه منتظر نمی‌ماند تا وب‌سایت شما بارگذاری شود.

برخی از کاربران زمانی که بارگزاری یک وب سایت بیش از حد طول می کشد، بی تاب می شوند و قطعا مشتری مورد نظر را از دست خواهید داد. بنابراین، طراحی و توسعه وب‌سایتی که بارگذاری آن بیش از حد طول می‌کشد، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که می‌توانید مرتکب شوید.

در نتیجه، استراتژی‌های مقابله با آن را بررسی خواهیم کرد. بسیاری موارد مستقیم و غیر مستقیم در سرعت وب‌سایت شما نقش دارند. با این حال در وب تمیم با چندین استراتژی برای افزایش سرعت وب سایت شما تلاش خواهیم کرد.

یکی از راه حل های ما برای این اشتباه این است که زمان بارگذاری در وب سایت شما را از طریق بهینه سازی تصویر بهینه کنیم. بارگذاری و نمایش تصاویر با کیفیت بالا در وب سایت شما زمان زیادی را می گیرد. بنابراین، با کاهش حجم تصاویر در عیم حفظ کیفیت آنها سرعت بارگزاری را افزایش خواهیم داد. مهمتر از آن، صفحه اصلی وب سایت شما در مورد بهینه سازی تصویر اهمیت زیادی دارد که تصاویر آن نیز بهینه خواهد شد.

سئو تصاویر

آموزش صحیح سئو تصیور

اگر تصاویر و طراحی های گرافیکی زیادی در صفحه اصلی خود یا هر صفحه دیگری دارید، ضروری است که در هنگام بهینه‌سازی وب سایت خود در صورت لزوم، حجم آنها را کاهش دهید. تصاویر در کنار تم ها، پلاگین های سنگین و ماژول ها نیز در کاهش سرعت وب سایت شما نقش دارند. افزونه های خراب و قدیمی نیاز به به روز رسانی مکرر دارند. به روز رسانی قالب ها برای سرعت بخشیدن به وب سایت شما نیز ضروری است.

وب سایت هایی که سازگار با موبایل نیستند

وب‌سایتی که فقط روی دسک‌تاپ و لپ‌تاپ شما نمایش مناسبی داشته باشد، برای کاربر تلفن همراه مناسب نیست. کاربران موبایل اغلب زیاد هستند و همیشه بیشترین تعداد را در وب سایت شما خواهند داشت. بنابراین، اگر دسترسی به وب سایت شما از طریق تلفن همراه سخت و ناممکن است، باید دوباره به سایت خود نگاه کنید و یک بار دیگر وب سایت خود را باز طراحی کنید.

از کل کاربران اینترنت، 52.4% کاربران موبایل هستند. بنابراین، از دست دادن یک وب سایت سازگار با موبایل به معنای از دست دادن ترافیک آنها است. تعداد زیادی از کاربران تلفن همراه در وب سایت شما نشان می دهد که اکثر کاربران به شما نیاز دارند تا وب سایت خود را به موبایل پسند تبدیل کنید. بنابراین، اگر قصد دارید همه انتظارات کاربر را برآورده کنید، باید تجربه کاربری با کیفیتی را برای کاربران موبایل در نظر بگیرید.

طراحی سایت موبایل اول

طراحی سایت موبایل اول چیست؟

چیدمان و طراحی ظاهری ضعیف وب سایت

این یک اشتباه رایج برای طراحان و توسعه دهندگان بی تجربه وب سایت است. فرض کنید طراحی سایت خود را شروع کرده اید. اگر طراحی ضعیف ظاهری وب سایت داشته باشید و با توجه به اینکه یک وب سایت بد طراحی شده، منجر به عدم پسند کاربران شما می شود. معماری و طراحی صحیح وب‌سایت و اطمینان از اینکه به‌طور جذاب برای کاربران ساخته شده است، باعث می‌شود که کاربران در حلقه‌ای از طراحی ضعیف عناصر گیر نکنند و محتوای داخل وب‌سایت برای آنها جذاب باشد.

اهمیت طراحی زیبا UX در طراحی وب سایت
اهمیت طراحی زیبا UX در طراحی وب سایت | unsplash

با این حال، هنگامی که کاربران به دلیل طراحی ضعیف در یک وب سایت وارد می شوند،قطعا خیلی سریع از آن خارج می شوند. همچنین اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند به راحتی در هر مرحله و بدون مشکل بین صفحات سایت شما حرکت کنند.

طراحی نامناسب و زشت عامل کاهش تعداد کاربران و سطوح پایین نگهداری است. در چنین حالتی، باید طراحی مجدد عناصر چیدمان وب سایت خود را انجام دهید.


اشتباه UX در وب سایت فروشگاهی

بررسی 3 اشتباه UX در وب سایت فروشگاهی

عدم طراحی CTA یکی دیگر از اشباهات رایج در طراحی سایت

اگر دقت کرده باشید، به ندرت می‌بینید که وب‌سایتی معروف فاقد دکمه‌های فراخوان باشد؟ با این حال، وب‌سایت‌هایی که CTA را استفاده نمی کنند، اغلب با مشکلاتی در تعامل با کاربر مواجه می‌شوند. دکمه های Call-to-Action نقش های زیادی در افزایش فروش وب سایت شما دارند. به عنوان مثال، وب سایتی را در نظر بگیرید که قصد فروش محصولات به مشتریان را دارد. همیشه این امکان برای مشتریان وجود دارد که آن محصولات را با کمک چنین دکمه هایی خریداری کنند. دکمه ها کاربر را به انجام هدف شما ترغیب می کنند: کلیک کردن روی آنها و انجام خرید.

اجرای صحیح CTAها به شما کمک می کند تا به ترافیک فوق العاده ای دست یابید و نتایج دلخواه مانند خرید از وب سایت محصول خود را به دست آورید. به یاد داشته باشید، دلیل اصلی که کاربران ممکن است از وب سایت شما بازدید کنند این است که بفهمند چه چیزی را ارائه می دهید و ببینند آیا می توانند خدمات موجود را خریداری کنند یا خیر.

طراحی وب سایت بدون در نظر گرفتن سئو

تجزیه و تحلیل و سئو وب سایت باید اقدامات استاندارد برای هر طراح سایت باشد. بنابراین، بسیار مهم است که اجرای اولیه سئو را در نظر بگیرید زیرا آنها از مهمترین عناصری هستند که وب سایت شما را در سطح درجه یک قرار می دهند. طراحی سایت توسط وب تمیم با در نظر سئو برای وب سایت شما خواهد بود. توجه داشته باشید، بررسی سایت با ابزار های متعدد دیجیتال مارکتینگ ضروری است.

نکات طراحی سایت

نکات طراحی سایت برای مبتدیان

با مدیریت صحیح سئو، این امکان وجود دارد که وب سایت شما بالاتر از سایر نتایج در گوگل ظاهر شود. تجزیه و تحلیل سئو به شما کمک می کند تا ویژگی های متعدد کاربران را به خوبی درک کنید. بررسی این اطلاعات در پیشرفت وب‌سایت بسیار مهم است.

اطلاعات نادرست در وب سایت

با اینکه این اشتباه در میان اکثر توسعه دهندگان رایج نیست، اما این امکان وجود دارد که بتوانید وب سایتی بسازید که بر یک چیز تمرکز کند و در عین حال چیز دیگری را انجام دهد. بنابراین، اطمینان از اینکه هر وب سایت شما شعار های بر اساس حقیقت میزند مهم است.

نگته اصلی این است که اطمینان حاصل شود که محتوای وب سایت باید خاص باشد و اهداف و علایق مشتری را به خوبی درک کند. فهرستی از این علایق را نگه دارید زیرا تا حدی به حفظ مشتریان در وب سایت کمک می کند. استفاده از نقشه های گوگل و سئو محلی یک اقدام ضروری است که به جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما کمک می کند.

اندازه، سبک و رنگ فونت نامناسب

رنگ، اندازه فونت و سبک برای محتوایی که به کاربر نشان دهید بسیار مهم هستند. بنابراین همیشه از اندازه های استاندارد مناسب، سبک فونت مناسب و خوانا، و رنگ جذاب استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *