معرفی استراتژی سئوی محلی - وب تمیم

آیا می خواهید استراتژی سئوی محلی خود را برای بهبود سئو در سایت خود بهینه کنید؟ در وب تمیم 10 استراتژی ضروری سئو محلی برای کسب و کار شما آورده شده است.

گوگل درصد زیادی از ترافیک را به بسیاری از وب سایت های مراقبت های بهداشتی وارد می کند. حتما برای شما اهمیت دارد که بعد از طراحی سایت زیبایی، آرایشی و بهداشتی، کاربران مورد نظر را به سایت خود هدایت کنید. یک از این راه ها بهبود سئو محلی برای فروشگاه یا سالن شما است.

برای رزرو نوبت پزشک، 57 درصد از بیماران با استفاده از جستجوی آنلاین شروع می کنند. و هنگامی که بیماران در جستجوی یک مرکز درمانی در گوگل هستند، در واقع به دنبال شما می گردند. حتما پس از طراحی سایت رزرو آنلاین یا طراحی سایت فروشگاهی خود، باید استراتژی سئوی محلی مناسبی تدوین کنید.

سایر فروشگاه های آنلاین هم بسیاری از ورودی های سایت خود را با توجه به سئوی محلی دریافت می کنند. اما رتبه بندی در گوگل به سادگی با طراحی سایت رقم نمی خورد. دنیای آنلاین اکنون بسیار فراتر از آن رشد کرده است.

امروزه بیماران در مجاورت خود به دنبال پزشک می گردند. این بدان معناست که باید برای مخاطبان محلی خود رتبه بندی کنید تا ترافیک قابل توجهی در کلینیک خود ایجاد کنید.

به همین دلیل است که سئوی محلی برای تمام اقدامات دندانپزشکی و پزشکی مدرن که می‌خواهند از پتانسیل اینترنت استفاده کنند و از آن برای رشد سود خود استفاده کنند، ضروری شده است.

همچنین بسیاری از افرادی که به دنبال یک سرویس دهنده وب هستند، به دنبال آژانس دیجیتال مارکتینگ در نزدیکی خود هستند، یا برای تبلیغات کلیکی میخواهند با یک کسب و کار محلی قرارداد ببندند، از جستجو در گوگل استفاده می کنند.

در این مقاله، 9 استراتژی سئوی محلی را خواهید یافت که می تواند به شما کمک کند تا توسط مخاطبانی که بیشترین اهمیت را برای بیزینس و کسب و کار شما دارند، پیدا شوید.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی نوعی از سئو است که به وب سایت شما کمک می کند در نتایج جستجو برای جستجوهای خاص که مرتبط با موقعیت مکانی جستجو کننده هستند، در رتبه های بالاتر ظاهر شود.

گاهی اوقات بیماران با عبارات کلیدی مانند “دندانپزشک نزدیک من” جستجو می کنند. در این حالت، موتورهای جستجو از آدرس IP یا موقعیت جغرافیایی جستجوگران برای ارتباط آنها با مشاغل مرتبط و نزدیک استفاده می کنند.

سئو کسب و کار ها به شکل محلی یا سئوی مراقبت های بهداشتی محلی ابزار قدرتمندی است که به پزشک ها یا داروخانه ها کمک می کند تا بازدید آنلاین قابل توجهی داشته باشد. کافیست پس از طراحی سایت داروخانه آنلاین، با رعایت استراتژی های زیر در نتایج محلی به راحتی پیدا شوید.

اگر سئو محلی کسب و کار شما به درستی انجام شود، می تواند به شما کمک کند تا در میان 3 “رتبه” برتر قرار بگیرید و به شما کمک کند حتی اگر وب سایت شما در صفحه اول ظاهر نشود، نتایج جستجو محلی را بدست آورید.

چرا پزشکان و دندانپزشکان باید سئوی محلی را در نظر بگیرند؟

اولین چیزی که بیشتر بیماران هنگام پیدا کردن پزشک مناسب به آن روی می آورند، از قضا اینترنت و گوگل است.

اگر شخصی احساس کند که باید به دندانپزشک مراجعه کند، صفحات زرد را باز نمی کند و بخش “D” فهرست راهنمای دندانپزشک محلی را جستجو نمی کند. در عوض، آنها به گوگل یا موتور جستجوی دیگری مراجعه می‌کنند، عبارت کلیدی مانند «دندان‌پزشک نزدیک من» را تایپ می‌کنند و با هر کسی که بیشتر دوست دارند قرار ملاقات رزرو می‌کنند.

سئوی محلی برای وکیل ها

بسیاری از وکیلان پس از طراحی سایت وکالت، به دنبال سئوی سایت خود هستند. یکی از مهم ترین استراتژی مارکتینگ هایی که باید یک وکیل برای بهبود کسب و کار خود در نظر بگیرد، اجرای صحیح سئوی محلی برای وب سایت خودش می باشد.

بسیاری از افرادی که در زندگی خود به یک وکیل نیاز پیدا میکنند، در ابتدا به گوگل مراجعه میکنند. و با جستجوی (شماره وکیل) یا (وکیل نزدیک من) به دنبال وکیل مورد نظر خود هستند.

سئوی محلی برای کسب و کارهای خدماتی

مهم نیست چه خدماتی ارائه می کنید، روزانه افراد زیادی در اینترنت به دنبال خدماتی مثل: طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، تعمیر خودرو، تعمیرات تلویزیون و صد ها نیاز خدماتی می گردند.

کافیست کسب و کار خود را با سئوی محلی مناسب به افرادی که دنبال خدمات شما هستند، معرفی کنید.

این رویکردی است که اکثر افراد در دنیای مدرن اتخاذ می کنند. و برای پیدا کردن نیاز های خود در محل زندگی خود به سراغ موتور های جستجو می روند. این نیاز ها در پاسخ به جستجوهای مربوط به یک مکان خاص ظاهر می شوند. و سئوی محلی به این امکان کمک می کند.

با بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل برای خود برای رتبه بندی برای جستجوهای محلی مرتبط، می توانید کانال های جذب ترافیک خود را متنوع کنید و جایی حضور داشته باشید که مشتریان شما به دنبال شما هستند.

جستجوی معنایی و بهبود E-A-T

بررسی تاثیر جستجوی معنایی بر بهبود E-A-T

هنگامی که برای جستجوهای محلی مرتبط رتبه دریافت کردید، مشتریان شما را به عنوان گزینه ای که دارند می شناسند. و با توجه به رعایت سایر عوامل، احتمال بیشتری دارد که تماس بگیرند و یک قرار ملاقات با شما رزرو کنند.

افزایش پاخور کسب و کار شما تنها یکی از راه هایی است که سئوی محلی به درآمد شما کمک می کند.

همچنین به شما کمک می‌کند در تبلیغات کلیکی آنلاین پرهزینه صرفه‌جویی کنید، که هزینه دیجیتال مارکتینگ شما را کاهش می‌دهد و در نهایت به سود شما می‌انجامد.

سئوی محلی همچنین به شما این امکان را می دهد که در جایی باشید که رقیبان شما نیز هستند و در یک زمین بازی با آنها رقابت کنید. با رتبه بندی در کنار رقبای خود، احتمال بیشتری برای به دست آوردن سهمی از مشتریان احتمالی آنها خواهید داشت.

تمام مزایایی که سئوی محلی برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد، افزایش مشتریان در محل کار و درآمد بیشتر است. بیایید در مورد چند استراتژی برتر برای کمک به شما در شروع کار با سئوی محلی در وب تمیم صحبت کنیم.

9 استراتژی عملی سئوی محلی

پس از خواندن تمام مزایای سئوی محلی، ممکن است تمایل داشته باشید که فرض کنید مانند سئو معمولی، گران، وقت گیر و خسته کننده است. با این حال، این گونه نیست.

درست است که برخی از عوامل سئوی محلی برای ایجاد نتایج واقعی به زمان و صبر نیاز دارند، اما شروع کار بسیار ساده‌تر است.

در اینجا بهترین استراتژی های سئو محلی وجود دارد که ممکن است به شما در یافتن بازدید آنلاین و سودآور کمک کند:

خدمات و محصولات خود را در نمایه کسب و کار گوگل فهرست کنید

نمایه کسب‌وکار گوگل، که قبلاً با نام «Google My Business» شناخته می‌شد، منبع قابل مشاهده آنلاین محلی است.

نمایه کسب‌وکار گوگل به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا در معرض دید قرار بگیرند و خدمات یا محصولات خود را به مخاطبان علاقه‌مند نشان دهند. همه ابزارهایی را که برای ایجاد فهرستی بهینه، دقیق و توصیفی نیاز دارید ارائه می‌کند که به مشتریان شما کمک می‌کند آنچه را که باید در مورد کسب و کار و خدمات شما بدانند، بیاموزند.

برای استفاده از مزایای سئوی محلی، باید خدمات و محصولات خود را در نمایه کسب و کار گوگل فهرست کنید.

گاهی اوقات گوگل به طور خودکار فهرست های کسب و کار را ایجاد می کند. در این صورت، باید آن فهرست را بازبینی کنید، آن را تایید کنید، و صحت آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با انتشار اطلاعات نادرست، مشتریان احتمالی شما را دور نمی‌کند.

همچنین، افزودن پیوند رزرو قرار به نمایه کسب‌وکار گوگل شما می‌تواند فوراً رزرو قرار شما را افزایش دهد.

نکته: این ویژگی در گوگل به خاطر تحریم ها برای ایرانیان فعال نیست، بنابراین باید کسب و کار محلی خود را با ورود به گوگل مپ، به لوکیشن مورد نظر خود بروید و در قسمت Add a missing place کسب و کار خود را درج کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی را دو برابر کنید!

تحقیق کلمات کلیدی قلب سئوی محلی است زیرا به شما می گوید با چه کلمات کلیدی بهینه سازی کنید تا موتورهای جستجو بتوانند پرس و جوهای مرتبط را به لیست شما پیوند دهند و به طور بالقوه بیماران را به سمت آن سوق دهند.

کلمات کلیدی محلی از کلمات کلیدی معمولی متمایز هستند زیرا با عباراتی خاص مکان مانند “دندانپزشک نزدیک من” یا “تعمیر تلویزیون” مشخص می شوند.

برای شروع با تحقیق کلمات کلیدی محلی، ابتدا باید ذهن شهودی داشته باشید و به ذهن مشتری خود وارد شوید.

وقتی دنبال سرویس شما می گردند چه فکری می کنند؟ کلماتی که ممکن است برای جستجوی کسب و کار شما استفاده کنند چیست؟

دسته ای از عبارات کلیدی را بررسی فکری کنید و یک لیست ایجاد کنید.

هنگامی که یک لیست دارید، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را پیدا کنید و عبارات لیست خود را جستجو کنید.

کلمات کلیدی مرتبط با عبارات خود را فهرست کوتاه کنید و تعادل مناسبی بین حجم جستجو و رقابت داشته باشید.

توجه به این نکته ضروری است که حجم جستجوی عبارات کلیدی محلی معمولا کم است. بنابراین، انتخاب نهایی شما باید با دقت انجام شود.

همچنین می توانید از ابزار کلمات کلیدی استفاده کنید تا ببینید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند. این کلمات ثابت شده است که مشتریان در حال جستجو را با اقداماتی مانند شما مرتبط می کند. بنابراین، آنها همچنین می توانند به شما در یافتن نوع بازدید کننده مناسب کمک کنند.

از Google Posts استفاده کنید

Google Posts ابزار رایگانی است که به کسب و کارهای محلی فرصت فوق العاده ای برای تعامل و برقراری ارتباط با مخاطبان خود ارائه می دهد.

Google Posts به شما امکان می دهد تا ده مورد از جدیدترین پست های خود را نمایش دهید، که طبق برخی منابع، تا 7 روز فعال می مانند. شما می توانید از این فضا برای اطلاعیه ها، پیشنهادات و تبلیغ خدمات خود استفاده کنید و ویژگی های خود را برای مخاطبان توضیح دهید.

می‌توانید محتوا و تصاویر متنی را هم از طریق Google Posts نمایش دهید و هم آن را با یک کال تو اکشن که به صفحات فرود محلی سایت شما لینک می‌دهد پایان دهید.

نکته حرفه ای: مطمئن شوید که از پارامترهای UTM استفاده می کنید تا بتوانید میزان ترافیکی که از Google Posts شما می آید را ردیابی کنید.

Google Posts برای ارائه اطلاعات سریع به مشتریان احتمالی و متقاعد کردن آنها برای انجام اقدامات مورد نظر طراحی شده است.

این ها می توانند برای بسیاری از ایده های پست مختلف مانند پیشنهادات و پیشنهادات ویژه، محصولات و خدمات، رویدادها، به روز رسانی های تجاری و غیره استفاده شوند.

داشتن یک استراتژی پیشگیرانه Google Posts بسیار مهم است زیرا این فضا برای برقراری ارتباط پیام‌های اخیر با مشتریان احتمالی است، شما باید نه تنها روی اشتراک‌گذاری Google Posts بلکه همچنین به‌روزرسانی آنها با تغییر وضعیت کار کنید.

به عنوان مثال، خدمات شما بستنی های ویژه را در تابستان ارائه می دهد، و شما آن را از طریق Google Posts تبلیغ می کنید. پس از گذشت فصل تابستان، باید این پست را با پست دیگری جایگزین کنید زیرا محتوای قدیمی می تواند برندینگ شما را خدشه دار کند.

برای استفاده از قدرت آن و استفاده از آنها برای به دست آوردن نتایج، باید تیتر واضح و کپی رایتینگ واضح، مختصر و دقیق بنویسید که ارزش شما را به وضوح بیان کند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که اگرچه Google Posts دارای محدودیت 1500 کلمه ای است، تنها چند کلمه در بالای صفحه قابل مشاهده است. بنابراین باید تا جایی که می توانید اطلاعات را در آن فضا محدود کنید.

Google Posts رایگان ارائه می شود و فرصتی عالی برای شما فراهم می کند تا با مخاطبان خود درگیر شوید و خدمات خود را تبلیغ کنید. با این حال، برای اینکه بتوانید از این ابزار استفاده کنید، به یک نمایه کسب و کار تایید شده Google نیاز دارید.

هماهنگی ساعات کاری

شاید اولین دلیلی که مردم برای کسب‌وکارهای محلی به گوگل مراجعه می‌کنند، اطلاع از ساعات اداری، شماره تماس و آدرس آنها باشد.

با خیال راحت می توانیم نتیجه بگیریم که اگر هر یک از این اطلاعات نادرست باشد چه اتفاقی می افتد.

مشتری بالقوه آزرده خاطر خواهد شد و احتمالاً یک بررسی منفی از خود به جای خواهد گذاشت.

اهمیت وجود امتیاز مثبت در سئوی محلی - وب تمیم
اهمیت وجود امتیاز بررسی مثبت در سئوی محلی – وب تمیم

پس با دقت ساعات حضور خود را درج کنید و به وقت مشتریان خود احترام بگذارید.

ناامیدی کسی را تصور کنید که با استفاده از شماره تماس درج شده در گوگل با کسب و کار شما تماس می گیرد اما در نهایت بدون پاسخ شما سراغ کسب و کار دیگری می رود.

بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که ساعات اداری، نام، آدرس و شماره تلفن شما به طور دقیق در نمایه گوگل شما ذکر شده است.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات در تمام نقاط تماس مشتری شما یکسان است، زیرا حتی ناهماهنگی های جزئی می تواند منجر به کاهش مشتری قابل توجهی شود.

صفحات فرود محلی

هنگام انجام سئوی محلی، بسیاری از کسب و کار ها در مورد اینکه آیا باید کال تو اکشن خود را به صفحه اصلی وب سایت پیوند دهند یا با طراحی صفحه فرود جداگانه برای هر کلمه کلیدی مجزا داشته باشند سردرگم می شوند.

در این مورد، مناسب ترین گزینه این است که CTA را صفحه فرود محلی و مرتبط با کلمه کلیدی خود لینک دهید.

می توانید از این صفحه فرود به عنوان گام بعدی برای ارتباط خود با مشتریان احتمالی استفاده کنید و اطلاعات دقیق تری در مورد کلمه کلیدی پیدا کنید.

به عنوان مثال، کلمه کلیدی شما “پزشک اطفال در تهران” است.

شما می توانید صفحه فرود ایجاد کنید که به بیماران مردم در تهران پاسخ دهد که به یک متخصص اطفال مربوط می شود و نحوه حل مشکل را به وضوح بیان می کند.

به مشکلات کاربر خود فکر کنید و سعی کنید آنها را در صفحه فرود خود برطرف کنید. از سرفصل های واضح و دقیق استفاده کنید و اطلاعات متنی خود را مرتب کنید تا خوانندگان را درگیر خود نگه دارید.

در مورد مزایا صحبت کنید، نه ویژگی های خدمات خود، و سعی کنید تصاویر جذاب را در سراسر صفحه خود قرار دهید تا مخاطبان را درگیر خود نگه دارید.

همچنین، مطمئن شوید که صفحه خود را با کلمات کلیدی مناسب مرتبط با سرویسی که در صفحه در مورد آن صحبت می کنید، بهینه سازی کنید.

سعی کنید مدارک و مجوز ها، توصیفات و نظرات، و سیگنال‌های اعتماد مانند نظرات مشتریان و گواهی‌ها را در صفحه قرار دهید تا کاربران به عملکرد شما اعتماد کنند.

یک CTA را به صورت استراتژیک در صفحه قرار دهید. اگر می‌خواهید خوانندگانتان قرار ملاقاتی را رزرو کنند، یک اقدام را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید، CTA خود را “قرار ملاقات خود را رزرو کنید” یا چیزی شبیه به آن بسازید. از ترکیبی از CTA ها استفاده نکنید و از پارادوکس انتخاب اجتناب کنید.

یک نقشه پویا در پایین صفحه فرود تعبیه کنید تا مکان یابی امکانات شما برای جستجوگران آسان تر شود.

در نهایت، فراموش نکنید که صفحات فرود خود را برای کاربران تلفن همراه بهینه کنید زیرا نیمی از بازدیدهای وب سایت ها از طریق تلفن همراه انجام می شود.

لینک سازی محلی

بک لینک ها آدرس های وب سایت شما هستند که در محتوای وب سایت های دیگر قرار می گیرند. و به فرآیند بدست آوردن این لینک ها لینک بیلدینگ می گویند.

گوگل از وب سایت هایی با حجم بالای بک لینک حمایت می کند زیرا چنین وب سایت هایی را قابل اعتماد و معتبر می داند.

لینک سازی داخلی

آموزش لینک سازی داخلی برای بهبود سئو

برای سئوی محلی، باید لینک هایی از سایت های محلی دریافت کنید تا گوگل بتواند به حضور شما در آن محل اعتماد کند و وب سایت شما را برای جستجوهایی که از آنجا انجام می شود رتبه بندی کند.

فرآیند به دست آوردن لینک از وب سایت های محلی شما را لینک سازی محلی می نامند و استراتژی های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید از وب سایت های محلی پیوند دریافت کنید.

مثلا می توانید محتوای مفیدی برای پزشکان و دندانپزشکان ایجاد کنید و آن را با لینک به وب سایت خود در وبلاگ یا انجمن های گوناگون پست کنید.

اگر کسب و کار شما شما درآمد کافی داشته باشد، می توانید از یک تیم مدرسه محلی یا دانش آموزان مدرسه یا خیریه محلی حمایت مالی کنید و از این موسسات لینک دریافت کنید.

همچنین می توانید به اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید و در بخش اخبار آنها پست کنید تا از آنجا پیوند دریافت کنید.

اکثر شهرها روزنامه های محلی دارند. شما می توانید برای این روزنامه ها محتوای روابط عمومی ایجاد کنید، مشاوره ارائه دهید یا برای آنها مقاله بنویسید و به وب سایت خود لینک دهید. این وب سایت ها اغلب از اعتبار دامنه بالایی برخوردار هستند، بنابراین می توانید لینک های ارزشمندی را از آنها دریافت کنید.

همچنین می توانید دایرکتوری های کسب و کار محلی را پیدا کنید و سرویس های خود را در آنها گنجانده و بک لینک دیگری دریافت کنید.

اینها تنها تعدادی از بسیاری از استراتژی های بک لینک محلی هستند. اگر بتوانید خلاق باشید، فرصت های زیادی وجود ندارد.

از فرصت تماس ها و پیام های سئوی محلی به خوبی استفاده کنید

کسب‌وکارهای فهرست‌شده در گوگل می‌توانند تماس‌های مستقیمی از جستجوگران گوگل دریافت کنند.

بنابراین، اگر شماره تلفن خود را به قصد دریافت تماس ها و پیام های مخاطبین آنلاین خود در گوگل درج کرده اید، مطمئن شوید که شخصی برای دریافت و پاسخ به آنها دارید.

پاسخ ندادن به تماس‌ها و پیام‌های مبتنی بر اینترنت می‌تواند منجر به تجربه بد مشتری شود، که می‌تواند به صورت نقدهای منفی و تبلیغات بد ظاهر شود، که می‌تواند برای عملکرد شما مضر باشد.

بررسی های محلی

بیماران یا مشتریان می خواهند مطمئن شوند فردی که قرار است با او مشورت کنند در کاری که انجام می دهند خوب است. مهمتر از آن، آنها آرامش خاطر را میخواهند که این تسهیلات مطابق با استانداردهای آنها باشد و شهرت بدی نداشته باشد. با توجه به این دلایل، 98٪ از مردم نظرات آنلاین را مطالعه می کنند.

بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که نمایه شما در گوگل دارای بررسی های متنوع کافی برای جلب اعتماد بیماران احتمالی است.

با این حال، دریافت نظرات آنقدر ساده نیست که شما ممکن است بخواهید. به طور کلی 74٪ از مصرف کنندگان نظرات آنلاین را می نویسند.

مردم دوست دارند یک بررسی بد بگذارند، اما به ندرت از راه خود برای گذاشتن یک نقد خوب تلاش می کنند.

بنابراین، شما مجبور خواهید بود به خاطر سود خود، بررسی های مثبت را تایید کنید.

کاری که می توانید در این مورد انجام دهید این است که قرار ملاقات هر بیمار را با درخواست ارائه بازخورد در نمایه گوگل خود پیگیری کنید.

مطمئن شوید که همه بررسی‌های خود را مرور کرده و هرگونه اطلاعات قابل شناسایی شخصی را که ممکن است افراد به‌طور تصادفی در نظرات خود به اشتراک گذاشته باشند حذف کنید.

همچنین، در حالی که پاسخ دادن به نظرات مثبت مهم است، به نظرات منفی نیز توجه کنید تا بقیه دنیا بدانند که شما تجربه مشتریان خود را در اولویت قرار می دهید و تلاش کنید تا آن را به یک تجربه خوب تبدیل کنید.

لیست های حرفه ای متعدد در یک آدرس

با توجه به اینکه کسب و کار شما از قسمت های متمایز و گوناگون تشکیل شده است ، گوگل به شما امکان می‌دهد آدرسی را با کسب‌وکارهای مختلف دیگری که مکان یکسانی را به اشتراک می‌گذارند به اشتراک بگذارید و نمایه گوگل مستقلی برای کسب و کار خود داشته باشید.

سئو داخلی

معرفی 11 نکته برای بهبود سئو داخلی

بنابراین، اگر یک آژانس خدمات وب مثل وب تمیم در یک ساختمان اداری دارید که بسیاری از مشاغل دیگر را در خود جای داده است، می توانید یک سری خدمات مستقل ایجاد کنید.

با این حال، اگر یک بیمارستان بزرگ با چندین کلینیک کوچکتر دارید، ممکن است ایجاد یک فهرست مستقل برای هر بیمارستان چالش برانگیز باشد.

زیرا شما باید کسب‌وکارهای مجزایی داشته باشید که هر کدام به طور مستقل مالیات خود را ثبت کنند و شماره تلفن‌های خاص خود را داشته باشند تا فهرست متفاوتی برای کسب‌وکارهایی که از یک مکان مشابه فعالیت می‌کنند ایجاد کنند.(برای کسب و کار های ایران عملی نیست)

جمع بندی

سئوی محلی می تواند یک کانال ترافیک جدید را برای خدمات شما شما باز کند. با کمک به رتبه خوب شما برای مشتریان بالقوه محلی، می تواند به شما امکان فروش بیشتر و در نتیجه افزایش سود را بدهد.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید، باید کار سخت مدیریت نمایه کسب و کار گوگل را به خوبی انجام دهید.

وب تمیم با رعایت نکاتی که گفته شد، مجری سئوی محلی شماست! کافیست با ما تماس بگیرید. در اسرع وقت کسب و کار شما برای سئوی محلی در مرحله اجرایی خواهد رسید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *