5 پیش بینی سئو برای سال 2022 - وب تمیم

پیش بینی سئو کمی سخت است. چرا که سئو در دهه گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته است.در چشم انداز رقابتی امروزی، موتورهای جستجو از الگوریتم های متمرکز بر کلمات کلیدی و رتبه صفحه به تجربه کاربر فاصله می گیرند. این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟ و چگونه باید وب سایت خود را برای این تغییر آماده کنند؟ در ادامه همراه وب تمیم باشید.

گوگل پادشاه موتورهای جستجو است. الگوریتم آن از زمان آغاز به کار به طور چشمگیری تغییر کرده است. این شرکت اکنون کمتر بر روی رتبه صفحه و بیشتر بر روی تجربه کاربر تمرکز می کند. این بدان معناست که گوگل می خواهد به جای رتبه بندی صفحات وب بر اساس تعداد بک لینک ها یا تعداد دفعات ظاهر شدن یک کلمه کلیدی در سایت، اطلاعات مرتبط را در اختیار جستجوگران قرار دهد.

تأثیر این تغییرات در حال حاضر تا حد زیادی ناشناخته است، اما در پنج سال آینده، انتظار داریم تغییرات عمده ای در نحوه تعامل کاربران با موتورهای جستجو ایجاد شود.

در این مقاله، برای بهبود رتبه سایت در گوگل برای کسب و کارتان، پیش‌بینی‌های خود را در مورد آنچه که امسال از نظر سئو اتفاق می‌افتد به اشتراک می‌گذاریم.

پیش بینی سئو در 2022

پیش بینی سئو در 2022 - وب تمیم
پیش بینی سئو در 2022 – وب تمیم
  1. نمایه سازی موبایل اول: موتورهای جستجو نمایه سازی موبایل را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده اند. آنها اکنون می توانند محتوا را سریعتر بخزند، متن را بهتر بخوانند و تصاویر را درک کنند. در نتیجه، نتایج جستجو به طور فزاینده ای شخصی می شوند.
  2. جستجوی صوتی: کاربران از دستیارهای صوتی مانند سیری و الکسا برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می کنند. از این دستگاه ها می توان برای انجام جستجو بدون تایپ استفاده کرد.
  3. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی: هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در حال تغییر نحوه ارتباط افراد است. ما آن را در چت ربات ها، بلندگوهای هوشمند و دستیارهای مجازی می بینیم.
  4. الگوریتم های مرتبط: موتورهای جستجو به سمت الگوریتم های مرتبط حرکت می کنند. به جای تمرکز بر کلمات کلیدی، آنها می خواهند فقط مرتبط ترین محتوا را به کاربران نشان دهند.
  5. بازاریابی محتوا: برندها باید بر تولید محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنند. باید جذاب، مفید و اصلی باشد.

اینها برخی از نکات مهمی هستند که فکر می کنیم در آینده برای سئو مفید خواهند بود.

اگر می خواهید شغل آنلاین خود را شروع کنید و میزبانی وبلاگ یا وب سایت خود را شروع کنید، وب تمیم بهترین راه برای انجام آن است. ما کسب و کار شما را در فضای آنلاین هدایت می کنیم و شما را به مقصد مورد نظرتان می رسانیم.

چگونه می توانید برای آنها آماده شوید؟

اگر می خواهید از رقبای خود جلوتر بمانید، باید از هم اکنون به فکر سئو باشید. در اینجا سه کاری وجود دارد که می توانید همین الان انجام دهید تا برای آینده در دنیای سئو آماده شوید:

  1. ایجاد یک استراتژی: با تعیین اهداف خود شروع کنید. آیا می خواهید ترافیک را افزایش دهید؟ افزایش تبدیل؟ یا شاید شما فقط می خواهید رتبه بندی را بهبود بخشید. هنگامی که بدانید می خواهید به چه چیزی برسید، می توانید یک برنامه عملی ایجاد کنید.
  2. ایجاد اعتماد: مردم دیگر به برندها اعتماد ندارند. اگر می خواهید اعتماد ایجاد کنید، باید محتوای معتبر ایجاد کنید. بر ارائه ارزش به مخاطبان خود تمرکز کنید.
  3. انسان باشید: سعی نکنید از سیستم پیشی بگیرید. وب سایت شما باید نشان دهنده شخصیت شما به عنوان یک برند باشد. مطمئن شوید که محتوای شما به طور طبیعی نوشته شده است.
  4. بهینه سازی برای صدا: موتورهای جستجو هر روز هوشمندتر می شوند. برای شکست دادن آنها، باید محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید. از زبان مکالمه استفاده کنید، از جملات کوتاه استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که همه پیوندهای شما قابل کلیک هستند.
  1. اجتماعی شوید: پلتفرم های رسانه های اجتماعی هنوز مهم هستند. اما اگر می‌خواهید در بلندمدت موفق شوید، باید برای ایجاد روابط با اینفلوئنسرها زمان بگذارید.
  2. پروفایل لینک خود را بهبود بخشید: لینک بیلدینگ هنوز یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن قدرت است. با این حال، ابزارهای جدید می توانند به شما در شناسایی سایت هایی که ارزش پیوند دادن به آنها را دارند کمک کنند.
  3. سرمایه گذاری در بازاریابی ویدئویی: محتوای ویدئویی به طور تصاعدی در حال رشد است. پیش‌بینی می‌شود که ویدیوها تا سال 2020 80 درصد از ترافیک اینترنت مصرف‌کننده را تشکیل دهند.
  4. یک تقویم محتوا ایجاد کنید: برنامه ریزی در تولید محتوا کلیدی است. هرچه سازماندهی بیشتری داشته باشید، تولید محتوای ثابت آسان تر خواهد بود.
  5. عملکرد خود را اندازه گیری کنید: معیارهای مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را برای اندازه گیری میزان عملکرد محتوای خود پیگیری کنید. گوگل آنالیتیکس احتمالا ساده ترین ابزار برای استفاده است.
  6. اتوماسیون: در نهایت، همه چیز را خودکار کنید! کمپین های ایمیلی راه اندازی کنید، پست ها را برنامه ریزی کنید و حتی بک لینک های خود را خودکار کنید.
  7. سریع بمانید: با تغییر تکنولوژی، سئو نیز تغییر می کند. همیشه انگشت خود را روی نبض صنعت نگه دارید.
  8. خوش بگذرانید: ممکن است به نظر خنده دار بیاید، اما لذت بردن در واقع بسیار مهم است. وقتی از کاری که انجام می دهید لذت می برید، بهتر کار می کنید و انرژی بیشتری خواهید داشت!
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *