طراحی استراتژی کلاه سفید برای سئو در طراحی سایت - وب تمیم

طراحی استراتژی کلاه سفید برای سئو در طراحی وب سایت: پس از جستجوی محصول یا خدمات، کاربران ابتدا کلمه کلیدی خود را در نوار جستجوی گوگل تایپ می کنند.سپس، نتایج مورد نظر ظاهر می شوند زیرا گوگل فوراً وب سایت هایی را که برای جستجوگر و کلمه کلیدی مورد نظر بهینه شده اند را نشان می دهد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو وب سایت) بازدید وب سایت را از طریق نتایج جستجوی ارگانیک و ترافیک باکیفیت بهبود می بخشد که به کسب و کار اجازه می دهد تعداد بیشتری را از مشتریان جدید و فعلی را جذب کند.

در دنیای سئو، هر دو استراتژی محبوب “کلاه سفید” و بدنام “کلاه سیاه” وجود دارد تا کلیک ها و بازدید وب سایت را افزایش دهد. چگونه می توانیم آنها را شناسایی کنیم؟

کلاه سیاه بدنام!

کلاه سیاه یک عمل سئو مبهم و فریبنده است که برخلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو(گوگل) برای کسب رتبه بهتر سایت است. طراحی تجربه کاربری ضعیفی دارد و به طور غیراخلاقی ترافیک را به وب سایت های خود هدایت می کند. گوگل به طور فعال دستورالعمل های خود را برای جلوگیری از چنین اقداماتی به روز می کند.

نتایج فوری و رتبه بندی سایت از این شیوه های ضعیف اغلب کوتاه مدت هستند. استراتژی‌های سئو کلاه سیاه اشتباهات پرهزینه‌ای هستند که گوگل آن‌ها را جریمه یا ممنوع می‌کند.

کلاه سفید محبوب!

کلاه سفید اساساً مخالف استراتژی های کلاه سیاه است که اغلب بهترین روش ها نامیده می شود. از نظر زیبایی شناختی بهتر، دوستانه به نظر می رسد و خطری برای گرفتن جریمه نخواهد داشت.

استراتژی‌های کلاه سفید در درازمدت با بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها، بازده بهتری را به همراه دارند. علاوه بر این، Google از کاربران مراقبت می کند، بنابراین نتایج ما به تجربه کاربر بستگی دارد.

طراحی استراتژی کلاه سفید برای سئو وب سایت

توجه به طراحی وب سایت باعث افزایش دید در نتایج موتورهای جستجو می شود. بیایید با این چند نکته شروع کنیم:

مطمئن شوید که برای موبایل بهینه شده است

6.64 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود دارد و برخی از آنها ممکن است فقط به سایت شما سر بزنند.

مهم است که وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید وگرنه با توجه به فهرست موبایل اول گوگل جریمه خواهید شد. تجربه ضعیف وبگردی تلفن همراه منجر به نرخ پرش بالاتری می شود که بر رتبه سایت سئو تأثیر می گذارد.

پیشنهاد مطالعه: طراحی سایت اول موبایل چیست؟

وب سایت در موبایل چگونه باید به نظر برسد؟

  • اطمینان حاصل کنید که متون، تصاویر و محتوا به سرعت بارگذاری می شوند
  • بررسی خوانایی فونت و نسبت تصویر به متن: اطمینان حاصل کنید که خواندن آن برای کاربران راحت است. از اضافه بار محتوا جلوگیری کنید!
  • اطمینان حاصل کنید که دکمه ها و نوارهای جستجو حداقل 42 تا 72 پیکسل عرض دارند.

طراحی یک تجربه کاربری دوستانه (UX)

یک UX خوب باعث کاهش نرخ پرش می شود، حفظ کاربر را بهبود می بخشد و نتایج مبتنی بر داده های سئو را بهبود می بخشد.

  • درک کاربران شما: نیاز به آگاهی از اهداف کاربران دارد – چرا آنها از صفحه شما بازدید می کنند؟ آنها باید چه کار کنند؟ وب سایت شما چگونه می تواند آن را انجام دهد؟ معماری اطلاعات وب سایت خود را بر اساس محتوا و اهداف کاربران ترسیم کنید.
  • طراحی رابط خوب تجربه کاربر و حفظ مشتری را بهبود می بخشد
  • از نسبت کنتراست رنگ خوب برای خوانایی و دسترسی بهتر اطمینان حاصل کنید.
  • از طریق نشانه های بصری و قابلیت پیش بینی، یک رابط کاربری آسان برای پیمایش ایجاد کنید.

نتیجه گیری

اعتماد به یک طراحی خوب، یک استراتژی سئو با اجرای مناسب را به ارمغان می آورد که به ما با رتبه بندی، ترافیک ارگانیک، و فروش بیشتر موفقیت را می دهد.

برای طراحی سایت با اصول سئو حرفه ای کافیست به وب تمیم اعتماد کنید!

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *