3 نکته بهبود سئو که هرگز به آن فکر نکرده اید! - وب تمیم

این 3 نکته بهبود سئو می تواند در افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. عوامل متعددی وجود دارد که سئو وب سایت و رتبه شما را در موتورهای جستجو تعیین می کند.

استفاده از کلمات کلیدی، بک لینک ها و بهینه سازی و افزایش سرعت وب سایت نیز تاثیر گذار است. اگر هنوز مطمئن نیستید که سئوی محلی را از کجا شروع کنید. در ادامه در وب تمیم چند نکته و ترفند مفید را بخوانید تا کسب و کار خود را به رتبه های بهتر ارتقا دهید.

بهبود سرعت سایت، یک نکته بهبود سئو - وب تمیم
بهبود سرعت سایت، یک نکته بهبود سئو – وب تمیم | Photo by Myriam Jessier on Unsplash

عنوان و توضیحات متا خود را بهینه کنید

اولین چیزی که مشتری شما خواهد خواند عنوان شما خواهد بود. هنگامی که آنها برای کسب و کار شما جستجو می کنند، اولین بازدید آنها از عنوان و توضیحات شما است. اگر انتخاب این دو به درستی انجام شود، این دو جزء عامل بهبود سئو شما در (SERP) است.

با عنوان مناسب می تواند نرخ کلیک را تا 80٪ افزایش دهد! این تعداد زیادی از مشتریان هستند که ممکن است هرگز شما را پیدا نکرده باشند. عنوان شما باید شامل کلمات کلیدی باشد که کسب و کار شما را توصیف می کند.

این بخش مهمی از استراتژی سئوی کسب و کار شما است. هرچه کلمات کلیدی مرتبط تری در صفحه خود داشته باشید، صفحه شما رتبه بالاتری خواهد داشت. شرح کسب و کار شما باید شامل یک تماس برای اقدام، و همچنین آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما باشد.

محتوای با کیفیت بالا، یک نکته بهبود سئو

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ رتبه بندی خود را بر اساس کیفیت محتوای شما قرار می دهند. محتوای با کیفیت بالا راهی عالی برای اطمینان از اینکه وب سایت شما بهترین است خواهد بود.

یک ایده خوب این است که یک وبلاگ برای وب سایت خود ایجاد کنید و شروع به تولید محتوای جدید کنید. اگر می خواهید کمی فراتر بروید. یک کپی رایتر حرفه ای استخدام کنید تا چند قطعه محتوای استثنایی برای شما ایجاد کند.

می توانید این محتوا را برای رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت خود تغییر دهید و دوباره نشر دهید. همچنین می توانید با استفاده مجدد از محتوای موجود در سایت خود، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. چند راهنما یا کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند دانلود کنند و از آنها لذت ببرند.

انکر تکست مبتنی بر مکان را اضافه کنید

Anchor text کلمات قابل کلیک در لینک های شما هستند. این همان چیزی است که وقتی کسی در حال خواندن لینک شما است قابل کلیک خواهد بود. که یک راه عالی برای ترکیب کلمات کلیدی در بک لینک های شما است.

به عنوان مثال، اگر شما یک رستوران در مشهد هستید. می توانید متن انکر تکست خود را به عنوان “بهترین رستوران های مشهد” درج کنید. اگر انکر تکست شما با کسب و کار شما مرتبط باشد، احتمالاً در جستجوهای محلی رتبه بالاتری خواهید داشت. با این حال، افزودن کلمات کلیدی بیش از حد می تواند به عنوان هرزنامه دیده شود، بنابراین مراقب باشید که زیاده روی نکنید!

نظرات کاربران محلی را دریافت کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای بهبود سئوی محلی خود این است که از مشتریان خود بخواهید که برای کسب و کار شما نظر بدهند. نظرات مشتریان برای افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است.

نه تنها نظرات مشتریان جدیدی را به سایت شما می آورند. اما آنها همچنین به شما کمک می کنند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. اگر می خواهید نظرات بیشتری دریافت کنید. باید از مشتریان وفادار خود بخواهید که در فهرست کسب و کار و رسانه های اجتماعی شما نظر بدهند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *