سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه - وب تمیم

سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه همیشه در بین سئو کاران و صاحبان وب سایت چالش ایجاد کرده است.

برای بهبود سئو وب سایت خود، باید از بهترین شیوه های سئو آگاه باشید. برای دانستن در مورد سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه و فهمیدن بهترین استراتژی سئو برای پیاده سازی، ادامه مقاله را در وب تمیم بخوانید. در ادامه سئو کلاه خاکستری را برای اطلاعات بیشتر شما آورده ایم.

در ادامه خواهید خواند:

  • توضیح مختصری در مورد سئو کلاه سفید
  • توضیح سئو کلاه سیاه
  • تعریف سئو کلاه خاکستری
  • تکنیک های سئو کلاه سفید
  • تکنیک های سئو کلاه سیاه
  • مقایسه سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید را به عنوان یک دانش آموز در حال نوشتن امتحان در نظر بگیرید. این دانش آموز از روزها پیش خود را برای امتحان آماده می کند و با فداکاری کامل با هدف کسب رتبه های بالاتر امتحان می نویسد.

در اصطلاح فنی، سئو کلاه سفید، شیوه ها و تکنیک های اخلاقی است که شما برای رساندن وب سایت خود به موقعیت های بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و غیره دنبال می کنید.

اکنون که می دانید سئو کلاه سفید چیست، زمان آن رسیده است که تکنیک هایی را که شامل آن می شود، درک کنید.

تکنیک های سئو کلاه سفید

در زیر بهترین تکنیک های سئو کلاه سفید ذکر شده است که به شما کمک می کند تا با پیروی از دستورالعمل های مشخص شده توسط موتورهای جستجو، وب سایت خود را به روشی اخلاقی سئو کنید:

محتوای با کیفیت

مهمترین مؤلفه سئوی فعلی محتوای با کیفیت است.

هنگام نوشتن محتوا برای صفحات وب خود، به خاطر داشته باشید که برای خوانندگان تولید شده است، نه خزنده موتور جستجو.

این بهترین تکنیک برای تأثیرگذاری بر نحوه رتبه بندی وب سایت یا وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو است. هرگز فراموش نکنید که سلطان سئو محتوای با کیفیت است!

بک لینک از منابع معتبر

یکی از مهم ترین اجزای عملیات سئوی شما، بک لینک های معتبری است که به طور طبیعی به دست می آیند. این ها تأثیر قابل توجهی بر رتبه شما در سئو و بهبود ترافیک کلی سایت دارند.

زمان بارگذاری سریع سایت

بارگذاری سریع صفحه ضروری است زیرا سایت های کند کاربران را ناامید می کنند.

سرعت سایت یک عامل مهم در رتبه بندی از منظر سئو است. وب سایت هایی که به هر دلیلی زمان زیادی برای بارگذاری آنها نیاز است معمولا در رتبه های پایین تری در SERP قرار می گیرند.

کلمات کلیدی مرتبط با محتوا

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوا ضروری است. برای آن، شما باید یک مطالعه عمیق در مورد محتوای وب سایت انجام دهید. به نحوه استفاده از کلمات کلیدی نیز توجه کنید. استفاده خود را به یک کلمه کلیدی اصلی و دو تا سه کلیدواژه فرعی یا پشتیبانی محدود کنید.

ناوبری را ساده نگه دارید

به طور کلی، وب سایت هایی با ناوبری آسان در نتایج جستجوی ارگانیک بهتر عمل می کنند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان را آسان‌تر می‌کند تا آنچه را که نیاز دارند، بدون آزار و اذیت پیدا کنند، که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه دانش آموزی است که هدفش کسب نمرات بالاتر است، اما شیوه هایی که او دنبال می کند با کلاه سفید متفاوت است. او به جای اینکه خود را برای امتحان آماده کند، به تقلب کردن می پردازد.

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید از روش های غیر مجاز گوگل استفاده می‌کند.
سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید از روش های غیر مجاز گوگل استفاده می‌کند.

در چنین حالتی، اگر ناظر شما را بگیرد، ممکن است مجبور شوید کل امتحان را دوباره بنویسید، یا ممکن است نمره منفی داشته باشید.

به همین ترتیب، اگر از دستورالعمل‌های گوگل پیروی نکنید، وب‌سایت شما ممکن است توسط موتورهای جستجو حذف شود، یا پس از مدتی، رتبه آن کاهش می‌یابد زیرا روش‌ها و تکنیک‌های سئو کلاه سیاه راهی غیراخلاقی برای به دست آوردن رتبه بالاتر سایت شما است.

تکنیک های سئو کلاه سیاه

  • پر کردن محتوا با کلمه کلیدی یل کلید واژه
  • پنهان کاری
  • متن های پنهان
  • صفحات درگاه خروجی
  • خرید لینک
  • استفاده از مزارع لینک
  • کپی کردن محتوا و مقاله

پر کردن محتوا با کلمه کلیدی یل کلید واژه

هنگامی که سئوکاران کلاه سیاه از پر کردن کلمات کلیدی استفاده می کنند، سعی می کنند با استفاده مکرر از کلمات کلیدی هدف اصلی خود به شیوه ای غیر طبیعی و نامربوط، رتبه وب سایت خود را دستکاری کنند.

این یک تاکتیک قدیمی است که با نسخه های فعلی الگوریتم های گوگل و بینگ کار نمی کند و تقریباً به طور قطع جریمه خواهد شد.

پنهان کاری

محتوایی که در مرورگر کاربر ظاهر نمی شود به خزنده های موتورهای جستجو نمایش داده می شود.

این کانال دوگانه علاوه بر کمک به رتبه بندی وب سایت ها برای مطالب نامرتبط، نتایج نامطلوبی را به کاربران ارائه می دهد.

متن های پنهان

مخفی کردن متن و پیوندها را می توان با تغییر رنگ آنها برای مطابقت با پس زمینه صفحه انجام داد و اندازه فونت آنها را بسیار کوچک کرد تا کسی نتواند آن را بخواند.

صفحات درگاه خروجی

بازدیدکنندگان از طریق صفحات درگاه به صفحات دیگر هدایت می شوند. در تلاش برای افزایش لینک‌ها به یک صفحه هدف، تکنیک‌های سئو کلاه سیاه اغلب تعدادی از این صفحات را با محتوای تقریباً یکسان تولید می‌کنند.

هر کسی که از آن صفحات استفاده می کند، اگر ارزشی در آن ارائه نکند، احتمالاً با عواقب آن روبرو خواهد شد.

خرید لینک

از خرید لینک ها خودداری کنید. این لینک ها احتمالاً کیفیت پایینی دارند و اگر مبتدی هستید، احتمال از دست دادن پول و رتبه خود را دارید.

استفاده از مزارع لینک

این زمانی اتفاق می افتد که وب سایت های متعددی به یکدیگر لینک می دهند. این روش قبلاً کار می کرد زیرا پیوندها نشانه بزرگی برای Google هستند که محتوای شما با دیگران مرتبط است.

با این حال، امروزه تشخیص اینکه پروفایل بک لینک شما معتبر به نظر نمی رسد بسیار ساده است. علاوه بر این، برای Google کاملاً واضح است که اگر وب‌سایت‌هایی که به وب‌سایت شما ارجاع می‌دهند ارتباط کمی با یکدیگر دارند، سعی می‌کنید آن را فریب دهید.

کپی کردن محتوا و مقاله

اکثر مردم محتوای وب سایت های دیگر را سرقت می کنند و به سادگی اصطلاحات را به مترادف تغییر می دهند. اصطلاحات و معانی مشابهی وجود دارد و وب سایت هایی که محتوای “تازه” زیادی تولید می کنند ممکن است رتبه بهتری داشته باشند.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری نوعی تکنیک بهینه سازی موتور جستجو است که به درستی تعریف نشده است. این در هیچ یک از دسته بندی های سئو سفید و سیاه قرار نمی گیرد.

این ترکیبی از برخی از استراتژی های کلاه سفید و کلاه سیاه است و دستورالعمل های وب مستر گوگل را به میزان کمتری نسبت به سئو کلاه سیاه نقض می کند. به زبان ساده، می توان به گونه ای فهمید که سئو کلاه خاکستری دانش آموزی است که برای امتحان درس می خواند، اما درگیر چند خطا نیز می شود.

نتیجه گیری

تا به حال، فکر می کنم شما باید تصمیم گرفته باشید که کدام سئو را برای وب سایت انتخاب کنید. اگر نه، توصیه من را بپذیرید و فقط به سئو کلاه سفید پایبند باشید.

از آنجایی که سئو کلاه سیاه ممکن است به شما اجازه دهد نتایج فوری را مشاهده کنید، به وضوح دستورالعمل های گوگل را نقض می کند، و در نهایت احتمال بالاتری برای ایجاد جریمه نسبت به نتایج مورد نظر شما دارد.

بنابراین، اگر می‌خواهید تأثیر طولانی‌مدت و مفیدی بر روی سئو خود داشته باشید، به تکنیک‌های سئو کلاه سفید تکیه کنید.

حتما بخوانید: طراحی استراتژی کلاه سفید برای سئو در طراحی سایت

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *