طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس - وب تمیم

این مقاله درباره وردپرس و مزایا و معایب آن برای طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس است. در این مقاله به نحوه استفاده گسترده از توسعه وردپرس توسط بسیاری از برندها اشاره کردیم. این پست وب تمیم را بخوانید تا بدانید وردپرس چگونه در زمینه خدمات فناوری اطلاعات پیشرو است.

وردپرس در چند سال گذشته از یک ابزار انتشار اولیه به یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) قوی تبدیل شده است. جای تعجب است که بیش از 40 درصد از وب سایت ها در اینترنت با وردپرس طراحی شده اند.

برندهای برتر مانند Bloomberg Professional، BBC America، Sony Music و MTV News نیز از WordPress استفاده می کنند. برخی از سایت‌های محبوب از دیگر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند، اما همچنان برای طراحی وبلاگ‌ها از وردپرس نیز استفاده می‌کنند.

پیش از این، وردپرس پلتفرم خوبی برای ایجاد فروشگاه های آنلاین نبود. امروز، وضعیت متفاوت است و وردپرس علاوه بر راه حل وبلاگ نویسی و CMS به طور گسترده برای ایجاد فروشگاه های آنلاین موثر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که چرا باید وردپرس را برای طراحی وب سایت فروشگاهی و چرا باید از آن اجتناب کنید.

وردپرس چیزهای زیادی را برای فروشگاه آنلاین ارائه می دهد، مانند قالب های جذاب و افزونه های فروشگاهی برای ساخت سریعتر فروشگاه آنلاین.

پیشنهاد مطالعه: مهارت های مبتدی وردپرس برای طراحی سایت

ادغام آسان در طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس

وردپرس به طور یکپارچه با وبلاگ یا وب سایت فعلی شما یکپارچه می شود. اگر تصمیم دارید سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید، باید آن را دوباره طراحی کنید. فقط کافی است افزونه ها را نصب کنید و از ویژگی های آنها لذت ببرید. مزیت اصلی وردپرس این است که به راحتی تمام ویژگی های وب سایت فروشگاهی شما را ادغام می کند، که به فروشگاه شما احساس و ظاهری مشابه سایر زمینه های وب سایت شما می دهد.

سفارشی سازی آسان محصول

نیاز اساسی یک فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک، افزودن و حذف اقلام محصول است. اگر چیزهای متغیر و پیچیده ای مانند کالاهای مصرفی بفروشید، کار ممکن اما دشواری خواهد بود. وردپرس این فرآیند را برای شما آسان می کند. داشبوردی را ارائه می دهد که استفاده از آن آسان است و به سرعت یک پست وبلاگ را منتشر می کند.

‌سفارشی سازی انواع محصول یک ویژگی طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس
‌سفارشی سازی انواع محصول یک ویژگی طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس

پیشنهاد مطالعه: طراحی وب سایت شرکتی مناسب

چندین دروازه پرداخت را ارائه می دهد

چندین درگاه پرداخت برای فروشگاه های آنلاین مورد نیاز است. وردپرس طیف گسترده ای از روش های پرداخت امن مانند همه کارت های اعتباری، پرداخت اپل برای دستگاه های پشتیبانی شده، زرین پال، و غیره را ارائه می دهد. علاوه بر این، به مشتریان شما امکان می دهد از مزایای پرداخت ترجیحی نیز استفاده کنند.

تم ها و قالب های متنوع

وردپرس طیف گسترده ای از تم ها را ارائه می دهد. همه تم ها برای فروشگاه های آنلاین مناسب نیستند، اما تعداد زیادی قالب فروشگاهی وجود دارد. قالب های وردپرس منبع باز و قابل ویرایش هستند که به شما امکان می دهد آنها را برای خود تغییر دهید.

پلاگین ها

وردپرس تعداد زیادی افزونه برای ارائه عملکرد قوی ارائه می دهد. ، بنابراین میتوانید آنها را فقط با یک کلیک ماوس نصب و استفاده کنید.

همچنین چندین اشکال برای استفاده از وردپرس برای سایت فروشگاهی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه: سوالات متداول طراحی وب سایت

از آنجایی که وردپرس به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، دائماً مورد حمله انواع مختلفی از هکرها قرار می گیرد. شکی نیست که مقامات به طور مداوم به روز رسانی ها را منتشر می کنند، اما هنوز هم، هیچ کس نمی تواند در معرض تهدید مداوم هک شدن زندگی کند. به طور عمده برای سایت های فروشگاهی، افزایش امنیت وب سایت شرط اولیه است.

برای اینکه وردپرس را برای سایت فروشگاهی مناسب کنید، باید یک تم و افزونه های مختلف اضافه کنید. زمانی که می خواهید نصب وردپرس خود را ارتقا دهید، ممکن است مشکل باشد. این امکان وجود دارد که قالب و افزونه های شما با به روز رسانی وردپرس همکاری نداشته باشند.

تم ها و افزونه های وردپرس باید همیشه به روز شوند. این بدان معناست که تعدادی از سفارشی‌سازی‌هایی که انجام داده‌اید، هر بار که به‌روزرسانی می‌کنید، بازنویسی می‌شوند. اما به راحتی می توانید با استفاده از قالب های Child این مشکل را بر طرف کنید.

نتیجه گیری

ما معتقدیم که این مقاله به شما دانش لازم را در مورد مزایا و معایب وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی است. وردپرس با توجه به وجود قالب ها و افزونه های متعدد، یک پلتفرم مناسب برای فروشگاه های آنلاین خواهد بود. برای طراحی سایت مناسب و حرفه ای کافیست با وب تمیم تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *