۷ نکته مهم طراحی سایت با کیفیت - وب تمیم

پس از درک صحیح بر روی موضوع اهمیت طراحی سایت، زمان آن رسیده است که به بررسی مواردی بپردازیم که یک طراحی سایت با کیفیت را رقم می‌زند. در اینجا هفت نکته کلیدی وجود دارد که در طراحی وب سایت با کیفیت خود باید رعایت کرد.

سهولت استفاده و سرعت بالا

وقتی کاربران به سایت شما دسترسی پیدا می کنند، می خواهند به سرعت و آسانی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید مشتری ها در صفحه شما باقی بمانند، باید پویش اطلاعات و سرعت سایت خود را به نحوی پیاده سازی کنید که استفاده از آن برای مخاطبان شما آسان باشد.

مخاطبان شما نمی خواهند برای یافتن اطلاعات با مشکل مواجه شوند. آنها می خواهند به راحتی به منوی سایت شما دسترسی داشته باشند و به راحتی به صفحات مورد نیاز خود هدایت شوند. اگر ناوبری سایت شما ضعیف باشد، مخاطبان خود را از تعامل با وب سایت محروم خواهید کرد.

دامنه توجه بازدیدکنندگان کوتاه است. اگر می خواهید آنها را در صفحه خود نگه دارید، باید به آنها کمک کنید تا به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. یک سایت با طراحی مناسب به آنها کمک می کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند.

مسیریابی شما باید ساده و قابل توضیح باشد. عناوین وسیعی را که موضوعات فرعی متعددی را در بر می گیرد، قرار دهید تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند. این ساده ترین راه برای کمک به مخاطبانتان برای یافتن سریع اطلاعات است.

طراحی واکنش گرا

با رشد دستگاه های تلفن همراه، طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو بیش از هر زمان دیگری مهم است. مخاطبان شما از دستگاه های متعددی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های رومیزی به سایت شما دسترسی خواهند داشت. اگر می خواهید این مشتری ها و بازدید کننده ها در سایت شما باقی بمانند، باید اطمینان حاصل کنید که هر فرد در دستگها خود تجربه مثبتی دارد.

طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که مخاطبان شما بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند، تجربه خوبی در سایت شما داشته باشند. وب سایت شما با دستگاه سازگار می شود تا اطمینان حاصل شود که اندازه وب سایت شما متناسب با دستگاه آنها است. این برای نگه داشتن سرنخ ها درگیر و علاقه مند به سایت شما ارزشمند است.

طراحی سایت با کیفیت و ریسپانسیو باعث می شود بازدید کنندگان مدت بیشتری در صفحه شما درگیر شوند. اگر می خواهید طراحی سایت موفقی داشته باشید، باید طراحی ریسپانسیو را لحاظ کنید.

برندینگ و رعایت ثبات در سبک طراحی

همانطور که قبلاً بیان کردیم، یکی از دلایل اهمیت طراحی وب با کیفیت این است که باعث ایجاد ثبات در کل وب سایت شما می شود. سازگاری به مخاطبان شما کمک می کند تا برند را به رسمیت بشناسند و آنها را برای مدت طولانی تری در صفحه شما نگه می دارد. یک سبک ثابت به شما کمک می کند تصویر برند ثابتی را در وب سایت خود حفظ کنید.

برندینگ در سبک طراحی یعنی می خواهید وب سایت شما چگونه به نظر برسد. شما رنگ، قالب، تایپوگرافی و موارد دیگر را برای هر صفحه در وب سایت خود تعیین می کنید. این تضمین می کند که هر بار که فردی عنصری را به سایت شما اضافه می کند، با صفحات دیگر سازگار است.

تیم شما نیز می توانند هر زمان که عنصری را به سایت شما اضافه کنند به راهنمای سبک شما رجوع کنند. و در واقع توسعه سریع تر وب سایت شما و افزودن عناصر به آن را برای افراد مختلف آسان تر می کند.

وقتی طراحی ثابتی در سراسر وب سایت خود داشته باشید، سایت منسجم تری ایجاد می کنید. مخاطبان شما مدت زمان بیشتری در سایت شما درگیر خواهند شد و برند را به رسمیت می شناسند. این به شما کمک می کند تا مشتری های بیشتری را به دست آورید.

ظاهر هدفمند

کسب و کار ها امروزه به سرعت عناصر بصری را به سایت خود اضافه می کنند زیرا به بهبود تعامل در وب سایت کمک می کنند. در واقع، مشتریان 10 برابر بیشتر با یک ویدیو ارتباط برقرار می کنند تا متن.

در حالی که عناصر بصری برای تعامل و ارتباط با متن عالی هستند، برخی از کسب‌وکارها با تصاویر زیاده‌روی می‌کنند. سایت های آنها مملو از عکس و فیلم است. این باعث می شود سایت احساس بی نظمی و درهم ریختگی کند.

طراحی سایت با کیفیت و تجربه کاربری - وب تمیم
طراحی سایت با کیفیت و تجربه کاربری – وب تمیم

ممکن است فکر کنید که ادغام و فراوانی عکس‌ها و ویدیوها برای افزایش تعامل بسیار خوب است، اما اگر تعداد زیادی تصویر و فیلم در سایت درج شود، ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. تعداد زیاد تصاویر خواندن متن را در صفحه دشوار می کند.

در سایت با کیفیت باید بین تصاویر و متن در صفحه خود تعادل ایجاد کنید. و بیهوده و بدون هدف عناصر بصری را اضافه نکنید.

از عناصر بصری به طور هدفمند استفاده کنید. اگر بلوک متنی دارید که جزئیات خدمات خود را نشان می دهد، یک ویدیو در زیر آن متن ادغام کنید که خدمات شما را بیشتر توضیح دهد. همانطور که وب سایت جذاب خود را می سازید، بسیار مهم است که سایت خود را با عناصر بصری بیش از حد بارگذاری نکنید.

محتوای باکیفیت

مخاطبان شما برای به دست آوردن اطلاعات مهم از وب سایت شما بازدید می کنند. مهم است که وقتی محتوا را در سایت خود قرار می دهید، یک محتپای با کیفیت بنویسید.

نوشتن کپی خوب باعث می شود مخاطبان شما مدت بیشتری در صفحه درگیر شوند. علاوه بر این به سئو وب سایت شما نیز کمک زیادی می‌کند. باید بدانید مشتریان آنها تمام اطلاعات شما را می خوانند و در مورد کسب و کار شما می آموزند. سبک نوشتاری شما باید با سبک وب سایت شما برای برندیمگ وحفظ تعادل هماهنگ باشد.

محتوای سایت شما به اندازه طراحی کلی اهمیت دارد، بنابراین لازم است که اطلاعات ارزشمندی را که مخاطبان خود به آن نیاز دارند ارائه دهید.

کال تو اکشن یا فراخوان برای اقدام (CTA)

هنگامی که بازدید کننده ها را در سایت خود دارید، می خواهید آنها را به سمت خرید هدایت کنید. یک عنصر کلیدی در طراحی سایت با کیفیت دکمه فراخوانی برای اقدام (CTA) شماست. اهمیت طراحی وب زمانی آشکار می شود که شما سعی می کنید مخاطبان خود را وادار به فعالیت خاصی کنید.

یک دکمه CTA که به خوبی طراحی شده است، مخاطبان شما را وادار می کند تا به مرحله بعدی بروند. این دکمه ها در طراحی شما قرار می گیرند اما در صفحه برجسته می شوند. چشم مخاطب شما بلافاصله به این دکمه ها می رود.

یک دکمه قرمز CTA در مقایسه با رنگ های دیگر در صفحه برجسته می شود. وافراد به طور خودکار به سمت یک دکمه قرمز و روشن کشیده می شوند! با ادغام دکمه های CTA در طراحی وب سایت خود، به نتایج بهتری در صفحه وب سایت خود خواهید رسید.

سرعت وب سایت

سرعت صفحه یک عنصر مهم در طراحی وب سایت است. این تضمین می کند که صفحه شما به سرعت بارگیری می شود، بنابراین مخاطبان شما می توانند به اطلاعات سریع دسترسی پیدا کنند.

مخاطبان شما از منتظر ماندن برای بارگذاری کند صفحات متنفرند. اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، مخاطبان شما تمایل خود را به سایت شما از دست خواهند داد. آنها به نتایج جستجو باز می گردند و به جای آن صفحه رقیب را انتخاب می کنند.

با استفاده از خدمات مدیریت سایت می توانید سرعت صفحه خود را بهینه کنید. این سرویس به شما این امکان را می دهد تا سایت خود ا بهینه کنید و سرعت آن را به بالاترین حد ممکن برسانید.

گزینه دیگر تکیه بر خدمات سرعت صفحه از یک شرکت بازاریابی دیجیتال است. این به شما این امکان را می دهد که از مزایای یک صفحه بارگذاری سریع بهره مند شوید و در عین حال بر اجرای تجارت خود تمرکز کنید.

وب تمیم به شما کمک می کند تا طراحی سایت با کیفیت را تحربه کنید

طراحی وب سایت شما نقش مهمی در موفقیت بازاریابی آنلاین شما دارد. اگر می‌خواهید بهترین نتایج را برای کسب‌وکار خود داشته باشید، باید روی طراحی وب‌سایتی سرمایه‌گذاری کنید که مردم را به آشنایی بیشتر در مورد کسبو کار شما سوق دهد. ما در وب تمیم بیش از 5 سال تجربه طراحی وب سایت داریم.

ما یک شرکت خدمات جامع وب سایت هستیم که در طراحی وب سایت سفارشی تخصص دارد. تیم کارشناسان ما دانش و تخصص خود را به کسب و کار شما می آورند. ما اهمیت طراحی وب را می دانیم و می توانیم به شما در ایجاد وب سایتی که دوست دارید کمک کنیم.

همین امروز طراحی سایت با کیفیت خود را سفارش دهید

به راحتی میتوانید با تماس با متخصصین وب تمیم طراحی وب سایت خود را به بهترین نحو به ما بسپارید. ما تا راه اندازی و موفقیت کسب و کار آنلاین همراه شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *