کاهش نرخ پرش با طراحی سایت - وب تمیم

7 نکته طراحی وب سایت برای کاهش نرخ پرش: فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد تا کاربران تصمیم بگیرند که آیا وب سایت شما را دوست دارند یا خیر. در واقع، حدود 0.05 ثانیه برای کاربران طول می کشد تا نظر آگاهانه ای درباره سایت شما داشته باشند.

برای اینکه مشتریان خود را درگیر خود نگه دارید، و کاهش Bounce Rate داشته باشید، نکات مهم طراحی سایت وب تمیم را برای کاهش نرخ پرش مطالعه کنید!

کاهش نرخ پرش با بهبود سرعت وب سایت

در عصر امروز، هیچ کس وقت ندارد منتظر یک وب سایت کند بارگذاری شود. این به این دلیل است که بسیاری از وب سایت های مشابه دیگر برای انتخاب وجود دارد. شما نمی خواهید هیچ بازدید کننده ای را برای وب سایت خود از دست بدهید، اینطور نیست؟

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که سرعت وب سایت خود را در اسرع وقت افزایش دهید. این نه تنها طرح طراحی وب شما را بهبود می بخشد، بلکه سایت شما را از بقیه رقبا متمایز می کند. وب تمیم با ارائه خدمات مدیریت سایت، سرعت وب سایت شما را بهینه می کند. طوری که هیچ وقت انتظار آن را نداشته اید!

به جای اینکه کاربران را وادار کنید دکمه «برگشت» را بزنند، ممکن است بخواهید چند لحظه برای افزایش سرعت طراحی وب خود وقت بگذارید. همچنین می توانید تعداد ویدیوها یا عکس های وب سایت خود را محدود یا فشرده کنید.

در نهایت سعی کنید درخواست های HTTP را به حداقل برسانید و منابع CSS , JS را فشرده سازی کنید.

یک راهنمای ناوبری بسازید

بدون راهنمای ناوبری، مردم نمی دانند به کجا نگاه کنند و به احتمال زیاد وب سایت شما را ترک خواهند کرد. به همین دلیل است که نوارهای ناوبری راه بسیار خوبی برای رفع هرگونه سردرگمی مشتری هستند. ایجاد یک منوی جذاب و ساده و نقشه راه مجازی از طریق وب سایت شما می تواند باعث کاهش نرخ پرش سایت شما شود.

طراحی سایت مشتری محور

5 نکته کلیدی در طراحی سایت مشتری محور

برای شروع، از طراح وب خود بخواهید یک نوار ناوبری بزرگ در بالای سایت شما قرار دهد. سپس، عنوان ناوبری را در یک فونت پررنگ و بزرگ که به راحتی قابل خواندن است قرار دهید.

بیشتر سازگار به موبایل توجه کنید

بیشتر کاربران امروزه نوعی دستگاه تلفن هوشمند دارند. بسیاری از آنها از گوشی هوشمند خود برای دسترسی به اینترنت در بیشتر مواقع استفاده می کنند. بنابراین راه اندازی وب سایت خود به گونه ای که فقط با قابلیت دسترسی لپ تاپ یا دسکتاپ مطابقت داشته باشد، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از بین می برد.

اهمیت سایت رسپانسیو در کاهش نرخ پرش - وب تمیم
اهمیت سایت رسپانسیو در کاهش نرخ پرش – وب تمیم

در این حال، کسانی که تصمیم می گیرند سایت شما را در تبلت یا تلفن هوشمند مشاهده کنند، نمی توانند سایت شما را نیز ببینند. از آنجایی که این یک اشتباه بزرگیست، مطمئناً مشتریان خود را از دست خواهید داد و نرخ پرش خود را افزایش خواهید داد.

طراحی سایت ریسپانسیو

6 اشتباه رایج در طراحی سایت ریسپانسیو

برای حل این مشکل، باید اندازه وب سایت خود را بر اساس اندازه های مختلف صفحه نمایش با طراحی موبایل واکنش گراتر تغییر دهید. دکمه هایی به اندازه انگشت شست برای مشتریان با دست های بزرگ بسازید. عرض را به جای پیکسل در درصد صفحه نمایش قرار دهید.

نکته حرفه ای: مراقب تبلیغات مزاحم که ممکن است محتوای صفحه شما را نیز مسدود کند، باشید. و به سهولت کاربر توجه کنید.

محتوای مرتبط را توصیه کنید

نگه داشتن افراد بیشتر در سایت شما باعث کاهش نرخ پرش برای کسب و کار شما می شود. بنابراین توصیه محتوای مرتبط به بازدیدکنندگان می تواند موثرترین راه برای نگه داشتن آنها در صفحه شما باشد. برای این کار، در پایین هر صفحه محصول یا مقاله، بخشی برای صفحات مرتبط ایجاد کنید.

حتی می توانید صفحات پیشنهادی را در وسط مقالات لینک دهید. این امر علاوه بر کاهش نرخ پرش، موجب بهبود سئو وب سایت شما نیز خواهد شد. . در مرحله بعد، لینکی به پیشنهادات یا محصولات نزدیک به وب سایتی که مشتریان شما قبلاً مشاهده می کنند ارائه دهید.

جستجوی وب سایت را ساده تر کنید

توصیه دیگر این است که جستجوی وب سایت خود را برای بینندگان بسیار ساده تر کنید. از آنجایی که پیمایش در نقشه های سایت وقت گیر است، نمی خواهید زمان گرانبهای مشتریان خود را هدر دهید.

برای رفع این مشکل، باید پاسخ ها را در دسترس مشتریان خود قرار دهید. به همین دلیل است که جعبه‌های جستجو بسیار مهم هستند و به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا آنچه را که نیاز دارند با نرخ‌های رکوردی بیابند. بدون آن، نرخ پرش بالای شما ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

یک کادر جستجوی بزرگ در سربرگ وب سایت خود قرار دهید. آن را در پایین صفحه قرار ندهید، زیرا ممکن است به راحتی توسط مشتریان نادیده گرفته شود. سپس، به جای اینکه مشتریان به دنبال یک ذره بین کوچک باشند، کلمه «جستجو» را درست در کنار آن قرار دهید.

تست A/B برای کاهش نرخ پرش

برای اینکه بفهمید کدام طراحی وب سایت برای صفحه شما بهترین است، ممکن است بخواهید تست A/B را امتحان کنید. این نوع آزمایش، در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار رایج است. و صفحه وب شما را به دو نوع مختلف تقسیم می‌کند تا پاسخ مخاطب را آزمایش کند.

به این ترتیب، می‌توانید فاکتورهای مهم را آزمایش کنید، مانند موارد زیر:

  • سرفصل ها
  • تصاویر
  • رنگ های فونت
  • دکمه های CTA
  • فرم های اشتراک

هرچه داده های ملموس تری دریافت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید پیش بینی کنید که مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. اطمینان حاصل کنید که نتایج خود را تا حد امکان دقیق تجزیه و تحلیل کنید. نرخ تبدیل مختلف را بررسی کنید تا برنده را بر اساس کمترین نرخ پرش انتخاب کنید.

به مشتریان نشان دهید که معتبر هستید

در نهایت، طراحی وب سایت خود به گونه ای که حرفه ای تر به نظر برسد، بهترین راه برای نشان دادن به مشتریان است که واقعاً معتبر هستید.

برای شروع، مطمئن شوید که اطلاعات زیر خود را به طور برجسته نشان دهید:

  • آدرس شرکت
  • پست الکترونیک
  • شماره تلفن


علاوه بر این، صحبت در مورد قدمت بیزنس شما و مدت زمانی که در این کسب و کار بوده اید، راه دیگری برای اطمینان دادن به مشتریانتان از مشروع بودن شما است.

کاهش نرخ پرش تخصص وب تمیم است

از انتخاب شرکت های طراحی وب که می توانید به آنها اعتماد کنید خسته شده اید؟

به دنبال نکات کسب و کار طراحی وب بیشتر هستید؟ وب تمیم با رعایت نکات مهم در طراحی سایت، نکاتی ظریف که تغییر های بزرگ را ایجاد میکند، در طراحی وب سایت به کسب و کاتر شما کمک می کند.

از تیم کارشناسان ما بخواهید تا همین امروز این نکات ساده طراحی وب را پیاده سازی کنند!

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *