اهمیت تحقیقات کلمات کلیدی در سئو - وب تمیم

اهمیت تحقیقات کلمات کلیدی: در این مقاله وب تمیم در مورد اهمیت تحقیق کلمات کلیدی در سئو وب سایت خود در سال 2022 خواهید آموخت.

در اینترنت، کلمات کلیدی بسیار مهم هستند و انتخاب کلمات کلیدی نیز می تواند میزان بازدید از صفحه مقاله شما را تعیین کند. چرا که اهمیت آن به اندازه عنوان است!

عناوین می توانند جذاب باشند و افزودن کلمات کلیدی می تواند توجه خوانندگان بیشتری را به خود جلب کند! کلمات کلیدی می توانند قدرت عنوان را افزایش دهند! می تواند عناوین شما را در مقابل مشتریان بالقوه بیشتری قرار دهد.

کاربران برای یافتن نتایجی که نیازهایشان را برآورده می کند، فقط باید با کلمات کلیدی جستجو کنند. کیفیت بهینه سازی کلمات کلیدی به کیفیت رتبه بندی که سئو بیشتر به آن توجه دارد و اندازه انحصار تقاضا مربوط می شود.

اهمیت تحقیقات کلمات کلیدی در سئو - وب تمیم
اهمیت تحقیقات کلمات کلیدی در سئو – وب تمیم

بنابراین، کلمات کلیدی از منظر سئو یک مفهوم بسیار مهم هستند. ما معتقدیم که انتخاب کلمه کلیدی مناسب مهمتر از دانش اولیه سئو است. این مقاله معنای کلمات کلیدی را از چندین منظر توضیح می دهد.

کلمات کلیدی چیست؟

از تعریف دایره المعارف، کلمات کلیدی عبارتند از واژگانی که کاربران برای بیان نیازهای شخصی خود وارد موتور جستجو می کنند. از تعریف ویکی پدیا به معنای واژگان کوتاه شده برای کسب اطلاعات توسط کاربران است.

در واقع، این دو تعریف به یک معنا هستند، فقط آن را متفاوت بیان می کنند. اگر از گوگل استفاده می کنید و می خواهید در مورد یک کلمه کلیدی خاص اطلاعاتی به دست آورید، کلماتی که تایپ می کنید را می توان کلمات کلیدی نامید.

کلمات کلیدی ایده ها و موضوعاتی هستند که محتوای شما را تعریف می کنند. از نظر سئو، آنها کلمات و عباراتی هستند که جستجوگران در موتور جستجو وارد می کنند که به عنوان “پرس و جوهای جستجو” نیز شناخته می شود.

اگر همه چیز را در صفحه خود (همه تصاویر، ویدیوها، کپی و غیره) به کلمات و عبارات ساده خلاصه کنید، اینها کلمات کلیدی اصلی وب سایت شما هستند.

به عنوان صاحب وب‌سایت و تولیدکننده محتوا، می‌خواهید کلمات کلیدی وب‌سایت‌تان در صفحاتتان با آنچه مردم جستجو می‌کنند مرتبط باشند، بنابراین شانس بیشتری برای یافتن محتوای شما در نتایج دارند.

در اینجا لازم به ذکر است که کلمات کلیدی حامل نیازهای کاربر هستند و کلمات مختصری هستند که کاربران در حال حاضر به دنبال آن هستند.

درک این موضوع آسان است زیرا کاربران معمولاً برای یافتن نتایج از نویسه‌های بزرگ تایپ نمی‌کنند، بلکه فقط از کلماتی استفاده می‌کنند که ایده اصلی را برای یافتن نتایج و پاسخ‌ها بیان می‌کنند.

چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟

کلمات کلیدی مهم هستند زیرا آنها کلیدی هستند بین آنچه مردم جستجو می کنند و آنچه شما برای برآورده کردن آن نیاز ارائه می دهید. هدف شما از رتبه بندی در موتورهای جستجو، هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و کلمات کلیدی وب سایتی است که برای هدف گذاری انتخاب می کنید.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک شرکت طراحی سایت هستید هستید، ممکن است بخواهید در کلمه کلیدی “طراحی وب سایت” بهبود رتبه سایت در گوگل و سئو وب سایت داشته باشید. اما اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت جمعیتی را جذب کنید که علاقه مند به پیدا کردن آموزش مناسب طراحی وب سایت هستند.

کلمات کلیدی به اندازه مخاطبان و محتوای شما مهم هستند، زیرا ممکن است آنچه را که ارائه می‌دهید به روشی متفاوت با آنچه برخی افراد درخواست می‌کنند، توصیف کنید. برای اینکه بتوانید محتوا را به صورت ارگانیک ایجاد کنید و بازدیدکنندگان سایت خود را به خوبی ایجاد کنید، باید نیازهای این بازدیدکنندگان را درک کنید – زبان و محتوایی که استفاده می کنند، نوع محتوایی که به دنبال آن هستند.

شما می توانید این کار را با صحبت با مشتریان، مراجعه مکرر به انجمن ها و گروه های اجتماعی، و انجام تحقیقات کلمات کلیدی وب سایت خود با استفاده از ابزارهایی مانند Website Keyword Explorer انجام دهید.

کلمات کلیدی طولانی یا دم بلند چیست؟

کلمات کلیدی وب سایت می توانند گسترده باشند یا می توانند ترکیبی خاص از چندین عبارت باشند که اغلب به آنها “کلمات کلیدی طولانی” گفته می شود.

به نظر می رسد کلمات کلیدی تک کلمه ا هدف نهایی شما هستند، زیرا اغلب حجم جستجوی بسیار بالایی دارند. با این حال، آنها معمولا رقابت بسیار سختی دارند. ممکن است بخواهید که فروشگاه لباس بوتیک شما برای «لباس» در گوگل رتبه بندی شود.

جدای از رقابت شدید، یک کلمه کلیدی وب سایت می تواند بسیار مبهم باشد. اگر کسی در جستجوی «سگ» است، نمی‌دانید که فهرستی از نژادهای سگ، اطلاعاتی درباره غذای سگ، مکانی برای خرید قلاده سگ یا فقط یک وب‌سایت با تصاویر زیبا از سگ‌ها می‌خواهد.

کلمات کلیدی وب سایت دم بلند معمولاً هدف واضح تری دارند. به عنوان مثال، “طراحی سایت فروشگاهی” یا “طراحی سایت شرکتی“. همچنین متوجه خواهید شد که رقابت کمتری برای کلمات کلیدی سایت طولانی وجود دارد.

در راهنمای تحقیقات کلمات کلیدی ما بیشتر بیاموزید

استفاده از کلمات کلیدی در صفحه خود فقط برای قرار دادن کلمات کلیدی وب سایت در صفحه خود خوب نیست. ایجاد محتوای جذاب به معنای ارائه ارزش واقعی به افراد واقعی است.

برای شروع باید برخی از قوانین اساسی استفاده از کلمات کلیدی وب سایت را دنبال کنید. در هر صفحه از وب سایت خود، باید از کلمات کلیدی وب سایت منحصر به فرد در مناطقی استفاده کنید.

این مکان ها شامل برچسب‌های عنوان و بدنه محتوا می‌شود که به یک نکته مهم منجر می‌شود: تله کلیک. ممکن است فکر کنید که دادن عنوان مبهم فریبنده به محتوای خود باعث کلیک بیشتر می شود، اما با پنهان کردن محتوای واقعی صفحه، از برخی ویژگی های کلمات کلیدی سایت خود صرف نظر می کنید.

همچنین می توانید کلمات کلیدی وب سایت را به URL خود، تگ های H1 در صفحات، توضیحات متا و ویژگی های alt تصاویر در صفحات اضافه کنید. همه این مکان ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند محتوای شما واقعاً چه معنایی دارد.

استفاده از کلمات کلیدی وب سایت در این زمینه ها اساسی ترین راه برای هدف قرار دادن محتوا برای جستجو است. بلافاصله شما را به بالای نتایج نمی رساند، اما در فرایند سئو ضروری است. شکست در انجام این مراحل اولیه ممکن است شما را از رتبه بندی به روش های دیگر باز دارد.

کلمات کلیدی برای توسعه استراتژی محتوا

در حالی که شما معمولاً می توانید با یک کلمه کلیدی وب سایت شروع کنید و یک قطعه محتوا در اطراف آن عبارت ایجاد کنید، گاهی اوقات محتوای شما از قبل وجود دارد و شما باید بفهمید که چگونه آن را با کلمه کلیدی وب سایت خود مطابقت دهید.

برای انجام این کار، چیزی را ایجاد کنید که “نقشه کلمات کلیدی محتوا به سایت” نامیده می شود. ایجاد این نقشه می تواند به شما در درک تأثیر محتوای موجود و شناسایی نقاط ضعف یا شکافی که باید پر شود کمک کند.

از آنجایی که کلمات کلیدی وب سایت هر صفحه از وب سایت شما را تعریف می کنند، می توانید از آنها برای سازماندهی محتوا و استراتژی خود استفاده کنید. ابتدایی ترین راه برای انجام این کار، راه اندازی یک صفحه (“نقشه کلمات کلیدی محتوا به سایت”) و شناسایی کلمات کلیدی اصلی سایت برای هر مقاله است.

سپس می توانید کاربرگ را مطابق با نیازهای خود بسازید، حجم جستجوی کلمات کلیدی وب سایت، ترافیک ارگانیک، اعتبار صفحه و هر معیار دیگری که برای کسب و کار شما مهم است را اضافه کنید.

در حالت ایده آل، شما می خواهید که هر صفحه در سایت شما یک کلمه کلیدی اصلی سایت منحصر به فرد را هدف قرار دهد. به طور کلی، مثلا صفحه اصلی شما یک اصطلاح صنعتی بسیار گسترده را هدف قرار می‌دهد، و همانطور که صفحات دسته‌بندی، صفحات محصول و مقالات را ایجاد می‌کنید، آن‌ها به جایگاه مورد نظر شما در گوگل می‌رسند و نیازهای خاص‌تری را هدف قرار می‌دهند.

رابطه بین کلمات کلیدی و موتورهای جستجو

ما در واقع سئو را از یک طرف با کلمات کلیدی، تصاویر، چند رسانه ای و سایر محتوای شبکه انجام می دهیم، از طرف دیگر برای دیدن کاربران و از طرف دیگر برای دیدن موتورهای جستجو.

تنها زمانی محتوای شما به کاربر ارائه خواهد شد که صفحه وب فعلی توسط یک موتور جستجو مشاهده و نمایه یا ایندکس شود. بنابراین لازم است رابطه بین کلمات کلیدی و موتورهای جستجو روشن شود.

بیایید ابتدا به اصل موتورهای جستجو نگاه کنیم، که می توان آن را به صورت خزیدن یا کرالینگ و نمایه سازی یا ایندکس- پردازش کلمه جستجو – مرتب سازی خلاصه کرد. ربات های موتورهای جستجو همیشه در حال خزیدن هستند، محتوای تازه صفحه را جذب می‌کنند، سپس محتوای ارزشمند صفحه را فهرست می‌کنند.

اگر ساختار موتورهای جستجو را درک کنید، می توانید اهمیت کلمات کلیدی را بدانید. تحت شرایط فنی فعلی، موتورهای جستجو فقط می توانند محتوای متن و تصاویر را شناسایی کنند.

اما محتوای متن از یک کلمه کلیدی تشکیل شده است. کلمات کلیدی مقدمه کار موتورهای جستجو هستند و محتوای متشکل از چندین کلمه کلیدی شرط لازم برای برآوردن نیازهای کاربر است.

کارکرد کلمات کلیدی چیست؟

هنگامی که افراد جنبه های خاصی از اطلاعات را در گوگل جستجو می کنند، کلمات کلیدی اغلب نقش مهمی ایفا می کنند. سوال این است که چگونه می توانید مقالات خود را در بالای صفحه جستجو نگه دارید؟ خیلی ساده است، منتظر بمانید تا مقاله شما به اندازه کافی تقویت شود، بازدید کند و بالا برود.

راهی برای نوشتن عنوان و راهی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد، و وقتی این دو را برای ایجاد یک عنوان جذاب و پرطرفدار ترکیب کنید، کلیک های مقاله شما چندین برابر افزایش می یابد!

برای جذب ترافیک، افراد زیادی هستند که اینترنت را انجام می دهند، کلمات کلیدی محبوب را به عنوان خود اضافه می کنند تا خوانندگانی را که به جنبه های خاصی علاقه مند هستند جذب کنند. این می تواند به سرعت گروه های خاصی از مردم را جذب کند، یعنی آنها به جنبه های خاصی علاقه مند هستند.

چرا باید کلمات کلیدی را در عنوان درج کرد؟

از آنجا که خود کلمه کلیدی از قبل دارای ترافیک جستجو است، اگر کلمات کلیدی را به عنوان خود اضافه نکنید، تعداد بازدید از صفحه چندان ایده آل نخواهد بود. در اینترنت باید به طراحی کلمات کلیدی و به دنبال آن طراحی عنوان توجه ویژه ای داشته باشید.

درج کلمات کلیدی در عنوان باعث می شود افرادی که به دنیال کلمه کلیدی مورد نظرشان هستند با دیدن عنوان شما در نتایج گوگل روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما شوند.

چگونه کلمات کلیدی محبوب را پیدا کنیم؟

اگر می خواهید کلمات کلیدی محبوبی را پیدا کنید، باید این کار را انجام دهید: مقالات مرتبط با مقاله خود را جستجو کنید و سپس آنها را بنویسید، عنوان ها را یادداشت کنید و سپس به آرامی کلمات کلیدی آنها را در هر عنوان پیدا کنید و سپس از آنها در عنوان خود استفاده کنید.

می توانید متوجه شوید که وقتی یک عنوان ایجاد می کنید، می توانید چندین کلمه کلیدی را با هم اضافه کنید و سپس از آنها به عنوان عنوان استفاده کنید. انجام این کار کمی زشت است، اما چندین کار را انجام می دهد، کم و بیش همه آنها باعث افزایش کلیک افراد روی مقاله شما می شوند، در غیر این صورت، مردم تیترهای خود را به این شکل طراحی نمی کردند. اگر در حال نوشتن عنوان خود هستید، از تعداد زیادی کلمات کلیدی با هم استفاده نکنید.

اگر می خواهید چه نوع خوانندگانی را جذب کنید، چه نوع کلمات کلیدی را می خواهید در عنوان قرار دهید. اگر می خواهید دانشجویان را جذب کنید؟ خوب، شما باید عبارت “برای دانشجویان” را در عنوان خود داشته باشید.

اگر می خواهید افراد کاهش وزن را جذب کنید؟ عالی است، اما کلمات “کاهش وزن” در عنوان شما، یا چیزی مانند “لاغر شدن”.

اگر محصولات آکنه می فروشید، کلماتی مانند «درمان آکنه» را به عنوان آن اضافه می کنید. اگر می‌خواهید خوانندگانی را جذب کنید که علاقه‌مند به پس‌انداز کردن پول هستند، کلمات «صرفه‌جویی در پول» را در عنوان خود قرار دهید.

چگونه می توان کلمات کلیدی محبوب را تشخیص داد؟

به جستجوی مقالات منتشر شده توسط همتایان خود بروید. وقتی جستجو می کنید آن مقالاتی را که در رتیه بالا تر هستند یا مقالاتی با بازدید بالا و نظرات بیشتر پیدا کنید، عنوان این مقالات را یادداشت کنید و سپس کلمات کلیدی آنها را پیدا کنید و سپس سعی کنید از کلمات کلیدی در عنوان خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی بیشترین استفاده را در بازاریابی اینترنتی دارند. استفاده صحیح از کلمات کلیدی می تواند تاثیرات را تا حد زیادی بهبود بخشد، اما یافتن کلمات کلیدی مناسب چندان آسان نیست.

کلمات کلیدی مبتنی بر هدف یا کلمات کلیدی که کاربران را به سمت عمل سوق می دهند، برای گنجاندن در صفحاتی که می خواهید ترافیک را افزایش دهید عالی هستند. کلمات کلیدی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و از آنجایی که هر مخاطب متفاوت است، کلمات کلیدی که علایق و اقدامات آنها را تحریک می کند نیز تغییر خواهد کرد.

پس چگونه برخی از کلمات کلیدی را در محتوای صفحات وب قرار دهیم تا به اهداف خود برسیم؟ در ادامه همراه وب تمیم باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *