انواع وب سایت ها: 10 مورد رایج - وب تمیم

طراحی انواع وب سایت یکی از بهترین راه ها برای تثبیت حضور دیجیتالی شماست. به گفته شرکت ادوبی، 38 درصد از مردم در صورتی که محتوا یا طرح‌بندی آن جذاب نباشد، دیگر با یک وب‌سایت ارتباط برقرار نمی‌کنند. علاوه بر این، تحقیقات دیگر در زمینه وب روشن کرده که اکثر مصرف کنندگان اعتبار یک شرکت را بر اساس وب سایت آنها قضاوت می کنند.

اما قبل از طراحی سایت خود، باید تصمیم بگیرید که کدام یک از انواع وب سایت را باید طراحی کنید. در اینجا لیستی از برخی از محبوب ترین وب سایت های امروزی در وب تمیم آمده است:

وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی به شما امکان می دهد محصولات را از فروشگاه آنلاین خود بفروشید. حتی می‌توانید فروشگاه چند فروشندگی ایجاد کنید. حتی امکان فروش انواع فایل و محصولات آموزشی نیز امکان پذیر است است.

طراحی انواع وب سایت - وب تمیم
طراحی انواع وب سایت – وب تمیم

قالب‌های وب‌سایت فروشگاه آنلاین شامل ویژگی‌های فروشگاهی قابل تنظیم، مانند صفحات دسته‌بندی و نوارهای منو با اطلاعات کسب‌وکار است. علاوه بر این، پرداخت امن طراحی شده است تا اطلاعات مشتری را در برابر هکرها یا مشکلات امنیتی در امان نگه دارد.

نکات طراحی سایت فروشگاهی

معرفی انواع نکات در طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت شرکتی

وب سایت شرکتی چیست: چه در حال ایجاد یک وب سایت مشاوره یا یک وب سایت معرفی خدمات برای شرکت خود باشید، طراحی سایت شرکتی حضور آنلاین برند شما را تقویت می کند.

«یک چیزی که هرگز نباید در وب سایت شرکتی شما نادیده گرفته شود، انتخاب شما برای تصاویر است. «تصاویر وب‌سایت شما، از جمله عکس‌ها، لوگو و انتخاب‌ رنگ های شما، افراد را به سایت شما می‌کشاند و کل فضای برند شما را تقویت می‌کند. اگر بتوانم یک نکته به شما بدهم، باید به خاطر داشته باشید که امروزه دستگاه های تلفن همراه کار بسیار خوبی در تولید فایل های حرفه ای و با وضوح بالا انجام می دهند. بنابراین اجازه ندهید هزینه یک عکاس حرفه ای شما را از انجام یک عکسبرداری با موبایل برای وب سایت خود باز دارد!»

از یک الگوی وب سایت شرکتی و تجاری قابل تنظیم برای ایجاد فضای دیجیتالی برای معرفی برند و کارهایی که انجام می دهید استفاده کنید. در صورت لزوم، می‌توانید طراحی سایت رزرو آنلاین یا نرم‌افزار برنامه‌ریزی را نیز اضافه کنید که به مشتریان امکان می‌دهد به راحتی یک قرار رزرو کنند.

وب سایت وبلاگ

وبلاگ چیست: وبلاگ ها فضایی برای افراد برای به اشتراک گذاشتن محتوای نوشتاری و بصری در مورد هر آنچه که می خواهند است. حتی می توانید با استفاده ازفروش بک لینک یا کار با تبلیغ کنندگان از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.

طراحی وبلاگ - وب تمیم
طراحی وبلاگ – وب تمیم

برخی از محبوب ترین انواع وبلاگ ها عبارتند از: وبلاگ های مسافرتی، وبلاگ های غذایی و وبلاگ های سبک زندگی. در حالی که وبلاگ نویسی در ابتدا به عنوان راهی برای افراد برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود به صورت آنلاین آغاز شد، 86٪ از کسب و کارها اکنون از وبلاگ نویسی به عنوان بخشی از استراتژی مارکتینگ، و سئو در محتوای خود استفاده می کنند تا از طریق ترافیک ارگانیک و اشتراک های اجتماعی به مشتری ها دست یابند.

وب سایت نمونه کار

وب سایت نمونه کار چیست: متخصصان خلاق، مانند طراحان گرافیک، هنرمندان و نویسندگان، از وب سایت های نمونه کار برای برندینگ و نمایش نمونه کارهای خود استفاده می کنند. به این ترتیب، کارفرمایان بالقوه می توانند به نمونه کارها مراجعه کنند تا به راحتی مهارت ها و تخصص آنها را بررسی کنند.

نمونه وب‌سایت نمونه کارها در زندگی واقعی: نمونه کارهای هنری دیجیتال، تصاویر و انیمیشن‌های طراحی شده. از یک الگوی نمونه کارها برای برجسته کردن برند شخصی خود و همچنین دستاوردهای حرفه ای خود استفاده کنید.

وب سایت رویداد ها

وب سایت رویداد ها چیست: وب‌سایت رویداد ها امکان مدیریت ساده رویداد، از دعوت‌ها تا بازاریابی، و حتی از طریق پیگیری را فراهم می‌کند. سایت شما ایستگاه مرکزی فرماندهی رویداد شما است که به عنوان لنگر تلاش های بازاریابی رویداد شما عمل می کند. اگر به دنبال دستیابی به مخاطبان گسترده هستید، حتی می توانید از سایت خود به عنوان مکان رویداد مجازی خود استفاده کنید – که ممکن است ایده بدی نباشد، زیرا 80٪ از برگزارکنندگان رویداد ادعا می کنند که رویدادهای مجازی به مخاطبان بیشتری دسترسی دارند.

وب سایت شخصی

وب سایت شخصی چیست: طراحی وب سایت شخصی راهی عالی برای تقویت برندینگ آنلاین شماست. می‌توانید یک وب‌سایت شخصی برای ارتقای فردیت و علایق خود ایجاد کنید، مانند وب‌سایت‌های طرفداران یا وب‌سایت‌های سرگرمی. افراد همچنین از قالب‌های وب‌سایت شخصی و رزومه استفاده می‌کنند تا نشان دهند که چه کسانی هستند و چه کارهایی را به صورت حرفه‌ای انجام داده‌اند.

این سایت‌های شخصی شبیه به نمونه کارها هستند، اما معمولاً حاوی عناصر بصری کمتری هستند، زیرا هدف لزوماً نمایش کارهای گذشته نیست.

مثال وب‌سایت شخصی واقعی: بازیگر، کمدین، یک وب‌سایت شخصی یک صفحه‌ای دارد که هویت او، پادکست و اطلاعات تماس او را مشخص می‌کند— والبته همه اطلاعات لازم برای استخدام یا تماس با او.

با وب تمیم طراحی سایت شخصی خود را انجام دهید.

وب سایت آموزشی

وب سایت آموزشی چیست: طراحی وب سایت آموزشی با الزام بازدیدکنندگان برای ثبت نام یا پرداخت هزینه برای دسترسی کامل به خدمات، ابزارها یا منابع آن، انحصار شما را برای آموزش هایتان را تضمین می کند.

شاید شما یک مجله یا نشریه آنلاین داشته باشید که خواندن آن به عضویت نیاز دارد. از طرف دیگر، ممکن است یک سایت تجاری یا آموزشگاه غیرانتفاعی داشته باشید که بخواهید یک صفحه مختص اعضا برای دسترسی به محتوای اضافی درج کنید. انجام این کار می تواند جریان درآمد را افزایش دهد، اعتماد و وفاداری را بین اعضای شما ایجاد کند و ترافیک وب سایت را افزایش دهد.

با طراحی سایت آموزشی توسط وب تمیم بیزنس خود را شروع کنید و یک سایت برای اعضا بسازید.

وب سایت خدماتی

وب سایت خدماتی چیست: با یک الگوی وب سایت خدماتی، می توانید وب سایتی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را از مأموریت، اهداف و ارزش های اصلی سازمان شما مطلع کند. چه وب‌سایت مدرسه، وب‌سایت خدمات یا سایت حمایت از حیوانات باشد، حتماً اطلاعاتی در مورد رویدادهای گذشته، صفحه خدمات خود و یک صفحه تماس با ما ایجاد کنید.

وب سایت های خبری

وب سایت های خبری چیست: طراحی سایت خبری به عنوان منبعی برای انتقال اطلاعات عمل می کنند. به عنوان مثال می توان به دایره المعارف ها و وب سایت های خبری اشاره کرد. آنها اغلب حاوی محتوای طولانی برای ارضای کنجکاوی خواننده و اجرای عملکردهای جستجو هستند، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

می توانید وب سایت خبری خود را در یک وب تمیم راه اندازی کنید و به سادگی صفحات وب لازم را اضافه کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از یک الگوی وب‌سایت خبری در صورتی که با اهداف شما مرتبط است استفاده کنید.

انجمن آنلاین

انجمن آنلاین چیست: یک تالار گفتمان آنلاین به شما امکان می دهد جامعه ای را حول یک علاقه مشترک ایجاد کنید، و حتی به صاحبان سایت یا کسب و کارها اجازه می دهد فقط با محدود کردن دسترسی به اعضا، درامد کسب کنند. کاربران می توانند در مورد موضوعات بحث کنند، تجربیات را مقایسه کنند، سؤال بپرسند و با افرادی با حرفه ها، سرگرمی ها یا جهان بینی های مشابه تعامل داشته باشند.

وب سایت انجمن خود را با وب تمیم طراحی کنید.

چگونه از انواع وب سایت، سایت مناسب خود را انتخاب کنیم

ایده های وب سایت و اهداف نهایی خود را در نظر بگیرید. برای برخی، انتخاب نوع وب سایت برای ایجاد ممکن است یک تصمیم واضح باشد – اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید، یک وب سایت شرکتی یا فروشگاهی انتخاب منطقی است، و اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ هستید، طراحی سایت خبری است.

اما انتخاب ممکن است همیشه چندان ساده نباشد. ممکن است بخواهید یک سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید که شامل یک وبلاگ با قسمت رزرو آنلاین و گزارش رویداد باشد.

نکته: وب تمیم وب سایت شما را بسته به نیاز خود به صورت سفارشی شده طراحی و پیاده سازی می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *