نکات طراحی سایت فروشگاهی - وب تمیم

نکات طراحی سایت فروشگاهی: یک سایت خوب ترکیبی از ظاهر خوب و عملکرد مناسب است که در خدمت هدف نهایی هر فروشگاه آنلاین یعنی فروش است.

در حالی که سایت فروشگاهی خوب به اشکال مختلفی ارائه می‌شوند، وجه مشترک همه آنها طراحی بصری یا UI است که یک تجربه برندینگ قوی ایجاد می‌کند، محتوایی که اعتماد ایجاد می‌کند و تجربه کاربری که به مشتری در سهولت خرید کمک می‌کند.

اهمیت طراحی سایت

بررسی اهمیت طراحی سایت

در این مقاله وب تمیم به عناصر و ویژگی‌های طراحی خاص که می‌تواند به شما کمک کند تا فرایند طراحی سایت خود را بهبود ببخشید.

نکات طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت کدامند؟

از نظر بصری جذاب باشد

همانطور که نورپردازی، موسیقی و تزیینات فضایی در یک خانه تاثیر خوبی ایجاد می‌کند، هر عنصر طراحی وب سایت شما بر نحوه درک برند شما تأثیر می گذارد. خریداران فروشگاه شما را در عرض چند ثانیه ارزیابی می‌کنند و این امر اهمیت ویژه‌ای برای برندسازی شما دارد که زیبا، حرفه‌ای و سازگار باشد.

عکاسی

عکاسی با کیفیت محصول برای کمک به خریداران برای درک و اعتماد به محصولات شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که هر محصول حداقل یک عکس مینیمالیستی دارد که مورد شما را در پس زمینه سفید یا ساده نشان می دهد.

عکس‌های اضافی را اضافه کنید که محصول شما را در زوایای مختلف و/یا نزدیک نشان می‌دهد تا خریداران بتوانند جزئیات دقیق‌تر را ببینند. جدا از عکس های محصولتان، به یاد داشته باشید که تصاویر نقش مهمی در سراسر سایت شما دارند.

چند رسانه ای

بین ویدیو و تصاویر 360 درجه، محتوای تولید شده توسط کاربر و نمودارهای اندازه – افزودن انواع رسانه ها می تواند تجربه خرید را در سایت شما افزایش دهد. جدای از ارائه یک تجربه جذاب، هر یک از این عناصر می تواند به خریداران شما کمک کند تا چیزهای مختلفی را در مورد محصول شما تجسم کنند: اندازه، استفاده، بافت، رنگ و موارد دیگر.

محتوای خوب

گنجاندن یک محتوای خوب و قوی و محتوای جذاب در طراحی سای فروشگاهی شما به ایجاد صدای برند شما، ایجاد اعتماد و افزایش حرفه ای بودن برند شما کمک می کند. هر قطعه متنی که خریداران شما در مراحل خرید خود با آن مواجه می شوند، فرصتی برای ایجاد یک ارتباط شخصی است، بنابراین شما باید در نوشتن کپی رایتینگ خود متفکر باشید.

بررسی های محصول

ما نیازی به تکرار اهمیت اثبات اعتماد در طراحی یک صفحه محصول با فروش بالا نداریم. اما توجه داشته باشید که این مسئولیت شماست که اعتماد ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که نظرات مشتریان به راحتی بررسی و درج می شوند. علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که نظرات مشتریان می تواند با افزودن عمق به صفحات محصول شما و لمس کلمات کلیدی طولانی، به سئو سایت شما نیز کمک کند.

لینک سازی داخلی برای بهبود سئو

آموزش نکات مهم لینک سازی داخلی برای بهبود سئو

صفحه درباره ما

روی ایجاد یک صفحه درباره ما وقت کافی بگذارید تا مشتریان بتوانند با جنبه انسانی برند شما ارتباط برقرار کنند. یک صفحه خوب درباره ما ارزش‌های شرکت شما را مشخص می‌کند، تعهد شما را به برندتان نشان می‌دهد و افرادی که پشت محصولات شما هستند را به تصویر می‌کشد.

سیاست بازگشت و درج قوانین

ایجاد و ارسال خط مشی های واضح در مورد بازگشت کالا به ایجاد شفافیت و اعتماد کمک می کند. مشتریان قبل از خرید می خواهند بدانند که از شما چه انتظاری دارند. علاوه بر این، بیشتر انتظار دارند خید از شما بدون دردسر و آسان باشد. در واقع، 92 درصد از مصرف کنندگان می گویند که اگر یک شرکت فرآیند بازگشت آسان را ارائه دهد، دوباره از آن شرکت خرید می کنند.

طراحی سایت هرگز نباید باعث ناامیدی مشتریان و اجتناب از خرید باشد. این چندین ویژگی را در نظر بگیرید که می تواند به الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و افزایش فروش کمک کند.

مسیر یابی

وقتی صحبت از طراحی وب سایت فروشگاهی می شود، اغراق بر اهمیت یک رابط کاربری خوب (UX) سخت است. به زبان ساده، مرور و فیلتر کردن تمامی گزینه های خریداران برای خریداران باید آسان باشد. ویژگی‌هایی مانند سرصفحه، منوی پیمایش، کوکی ها، فیلترها، جستجو در سایت و پاورقی می‌توانند به یک رابط کاربری خوب کمک کنند. به عنوان یک قانون کلی، همه محصولات شما باید با سه کلیک یا کمتر در دسترس باشند.

محصولات مرتبط

پیشنهاد محصولاتی که مشتریان شما ممکن است به آنها علاقه مند باشند، راهی عالی برای بهبود تجربه خرید، افزایش فروش و مبارزه با مشکلات تصمیم گیری و انتخاب است. نکته حرفه ای: از گالری های محصولات برای پیشنهاد محصولات مرتبط به جای محصولات مشابه استفاده کنید تا خریداران شما انتخاب های خود را پیدا کنند.

گزینه های پرداخت چندگانه

ارائه گزینه های پرداخت چندگانه یک فرآیند پرداخت مشتری محور را ایجاد می کند که به نوبه خود فروش را به حداکثر می رساند. با اجازه دادن به مشتریان برای پرداخت با روش دلخواه خود(مثل زرین پال)، دشواری خرید را در آخرین و مهمترین مرحله فرآیند خرید از بین می برید.

اهمیت پرداخت چند گانه در طراحی سایت فروشگاهی - وب تمیم
اهمیت پرداخت چند گانه در طراحی سایت فروشگاهی – وب تمیم

طراحی سایت فروشگاهی شما توسط وب تمیم

وب تمیم در طراحی سایت خود تمامی موارد ذکر شده را با بررسی جنبه های گوناگون به انجام می‌رساند. کافیست به وب تمیم تماس بگیرید و طراحی سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید و آماده فروش آنلاین محصولات خود شوید!

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *