وردپرس بهترین پلتفرم طراحی سایت - وب تمیم

امروزه بیش از 40 درصد از وب سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند. در این مقاله در وب تمیم به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا وردپرس ببهترین پلتفرم طراحی سایت است و دلیل محبوبیت آن چیست. پس یا ما همراه باشید تا به بررسی دلایل بپردازیم.

وردپرس قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد

امروزه وردپرس بیش از 40 درصد اینترنت را در اختیار دارد، بله 40 درصد از کل اینترنت، این به خودی خود شگفت انگیز است. این از این واقعیت ناشی می شود که می توانید هر قسمت از وردپرس را سفارشی کنید زیرا یک نرم افزار متن باز و رایگان است. می‌توانید همه چیز را از طریق اکوسیستم وردپرس بدون دست زدن به فایل‌های هسته وردپرس سفارشی کنید. در هسته خود این سیستم ساده و پایدار است و اکثر طراحان وب از آن استفاده می کنند.

وردپرس سرعت طراحی سایت و تنوع بالا در طراحی سایت را امکان پذیر می کند. بدون اینکه وردپرس خیلی پیچیده باشد، به دلیل API آن می‌توان به هر سیستم دیگری ادغام کرد.

یاد گیری آسان و کارکرد ساده

یکی دیگر از دلایلی که من فکر می کنم وردپرس بهترین است این است که یادگیری آن آسان است و آموزش دادن به افراد غیر فنی برای انجام عملکردهای خاصی که نیاز دارند آسان است. به عنوان مثال می توان به مشتری نشان داد که چگونه محصولات را پس از طراحی سایت فروشگاهی در وب سایت خود آپلود کند یا به آنها نشان دهد که چگونه محتوای وب سایت خود را تغییر دهند، بدون اینکه نیازی به نوشتن یک خط کد باشد.

طراحی سایت مشتری محور

5 نکته کلیدی در طراحی سایت مشتری محور

توسعه دهندگان نیز نادیده گرفته نمی شوند، وردپرس دارای اسناد توسعه دهنده عالی است و شما می توانید هر چقدر که می خواهید برای سفارشی سازی پروژه خود کد بنویسید. وردپرس رویای توسعه‌دهندگان و طراحان وب سایت است که بلوک‌های طراحی وب زیادی برای کمک به این فرآیند دارد.

وردپرس یک پلتفرم طراحی سایت سئو فرنلدلی است!

هر زمان که یک مشتری به وب تمیم مراجعه می کند تا یک وب سایت را باز طراحی کنم، در بیشتر موارد وب سایت آنها وردپرسی است. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی اکوسیستم وردپرس این است که به‌گونه‌ای طراحی شده است که مناسب سئو باشد، شما به سادگی افزونه سئو را نصب می‌کنید و بسیاری از مشکلات فنی سئوی شما برطرف می‌شوند.

کاهش نرخ پرش با طراحی سایت

7 نکته برای کاهش نرخ پرش با طراحی سایت

پلاگین ها و تم های قدرت

هر نصب وردپرس دارای تم های پیش فرض برای وب سایت است و دارای برخی از افزونه های پیش فرض است که قابلیت های بیشتری را به وب سایت شما اضافه می کند. همچنین توابع اصلی مانند ویرایشگر بلوک، ایجاد صفحات و پست‌ها و غیره وجود دارد. با این حال، همیشه افزونه‌هایی وجود داشته‌اند که وب‌سایت وردپرس شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند.

تنوع پلاگین ها و تم ها در وردپرس
تنوع پلاگین ها و تم ها در وردپرس

اکشن ها و فیلترهای متعدد

وردپرس سازگار با برنامه نویسان است و دارای تعداد زیادی اکشن و فیلتر است. این به شما این امکان را می دهد که به یک قابلیت خاص که در هسته وردپرس تعبیه شده است «Hooks» کنید و کد سفارشی خود را بدون تغییر فایل در هسته اضافه کنید.

به عنوان مثال زمانی که یک پست در پایگاه داده ذخیره می شود، یک تابع وردپرس در پس زمینه اجرا می شود تا آن را انجام دهد. سپس می توانید به آن تابع “Hook” کنید و کد خود را اجرا کنید، مانند بررسی اینکه آیا یک فیلد سفارشی خاص به نام “افزودن کاربر جدید” درست یا نادرست است یا نه و بر اساس آن ممکن است یک کاربر جدید ایجاد کنید، یک کاربر یا هر چیزی را حذف کنید.

ادغام بیرونی

وردپرس می تواند به عنوان پشتیبان طراحی وب یا هر پروژه دیگری استفاده شود. با استفاده از WordPress REST API می توانید از هر منبع دیگری به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. شما می توانید جزئیات مربوط به پست ها، انواع پست های سفارشی و غیره را دریافت کنید… می توانید از بیرون محتوا را ایجاد، حذف و به روز کنید و یک Backend بسیار پایدار داشته باشید.

تم ها و پلاگین های سفارشی

فراتر از همه اینها، می توانید تم و پلاگین های خود را از ابتدا ایجاد کنید. این نهایت آزادی است که وردپرس به توسعه دهنده می دهد. تمام امکاناتی که کاربران شما نیاز مند هستند را میتوانید به راحتی با وردپرس طراحی کنید و توسعه بدهید.

طراحی سایت وردپرسی شما با وب تمیم

اگر برای انتحاب بهترین پلتفرم طراحی برای سایت خود مردد بودید، اکنون به خوبی می دانید که وردپرس بهترین انتخاب برای شماست! وب تمیم وب سایت وردپرسی شما را با بهترین کیفیت طراحی و پشتیبانی می کند. کافیست با ما تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *