بهترین افزونه عضویت وردپرس - وب تمیم

اگر میخواهید دسترسی به بخش هایی از وب سایت خود را محدود کنید، افزونه عضویت وردپرس ممکن است یک ویژگی عالی برای وب سایت کسب و کار شما باشد. این ابزار مفید به شما این امکان را می دهد که ویژگی هایی را در قسمت عضویت قرار دهید تا درآمد کسب کنید و کاربران جدبد را جذب کنید.

افزونه های عضویت ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشند، بنابراین درباره بهترین افزونه های عضویت وردپرس اطلاعات مفیدی را در وب تمیم برای شما آماده کرده ایم.

چرا از افزونه عضویت وردپرس استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا افزونه عضویت وردپرس یک انتخاب فوق العاده برای وب سایت کسب و کار شما خواهد بود. برخی از مزایای اصلی افزونه عضویت عبارتند از:

  • کنترل دسترسی: یک افزونه عضویت می تواند دسترسی به بخش هایی از وب سایت، صفحات خاص و حتی بخش های خاصی از پست ها را محدود کند. این عملکرد بسیار مفید است و برخی از افزونه ها می توانند جریان کنترل شده ای از دسترسی را برای اعضایی که ثبت نام می کنند فراهم کنند.
  • جمع‌آوری پرداخت‌ها: کسب درآمد از سایت شما می‌تواند برای درآمدزایی و یکپارچه‌سازی فرآیند پرداخت بسیار مفید باشد – برخی از افزونه‌ها حتی از پرداخت با زرین پال یا Stripe نیز پشتیبانی می‌کنند.
  • ایجاد سطوح چندگانه: داشتن چندین سطح برای ارائه به مشتریان بالقوه یک ویژگی عالی است، زیرا به افزایش احتمال اینکه مشتری چیزی را پیدا کند که برای آنها مناسب است کمک می کند.
  • ارائه کدهای تخفیف: ارائه تخفیف یا کوپن روشی فوق العاده برای ایجاد کسب و کار جدید و تشویق مشتریان برای ثبت نام برای عضویت شما است. برخی از افزونه‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که از کوپن‌های پولی پشتیبانی می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که شما کنترل کاملی بر آنها دارید و می‌توانید تاریخ انقضای خاصی را تعیین کنید.
  • خودکار کردن کارهای مهم: با یک وب سایت عضویت، بخش های متحرک زیادی دارید که باید از آنها مراقبت کنید – راه اندازی حساب های جدید، مدیریت اشتراک ها، تنظیم مجدد رمز عبور، ارتقاء عضویت ها و ارسال اعلان های ایمیل. یک افزونه عضویت می تواند تمام این وظایف را انجام دهد تا بتوانید روی کارهای مهم تری تمرکز کنید.

در افزونه عضویت وردپرس باید به دنبال چه چیزی باشید؟

هنگام خرید افزونه عضویت وردپرس برای وب سایت خود، چند فاکتور وجود دارد که باید به دنبال آن باشید. این عناصر به شما کمک می کند تا بهترین افزونه عضویت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید:

سهولت استفاده

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوق‌العاده به دلیل دسترسی آن است و همین امر را می‌توان در مورد افزونه‌های عضویت وردپرس نیز گفت. داشتن یک افزونه عضویت می‌تواند یک ویژگی عالی باشد، اما اگر نتوانید به راحتی ویژگی‌های آن را مرور کنید، ممکن است مفید نباشد.

در حالی که برخی از افزونه ها قابلیت های زیادی را ارائه می دهند، ممکن است برای کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، خیلی کاربردی نباشد. یک پلاگین عضویت وردپرس خوب باید یک نیاز ساده را برطرف کند و در صورت نیاز به سراغ برطرف کردن ویژگی های پیچیده تر بروید.

سازگاری

از آنجایی که افزونه عضویت شما ممکن است تنها افزونه ای نباشد که در سایت وردپرس خود دارید، مطمئن شوید که افزونه ای که انتخاب می کنید با سایر ویژگی های وب سایت شما سازگار است. اگر آنها سازگار نباشند، می تواند منجر به مشکلات مهمی شود و شاید حتی سایت شما را خراب کند.

می‌توانید افزونه را در لوکال هاست وردپرس خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می‌کند، سپس آن را در سایت اصلی خود منتشر کنید.

امکانات

هنگام خرید افزونه عضویت، بررسی کنید که چه ویژگی هایی می توانید پیدا کنید و کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. برخی از ویژگی هایی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • مدیریت عضویت
  • بازاریابی ایمیلی
  • سازگاری با محتوا
  • گزینه های اشتراک گذاری چند سطحی
  • قالب ها و ویژگی های طراحی

5 افزونه برتر عضویت وردپرس

اگر به دنبال افزونه عضویت وردپرس هستید، این پنج افزونه عضویت با رتبه های برتر را بررسی کنید:

  1. Member Press

Member Press یکی از پلاگین های عضویت وردپرس با بالاترین امتیاز است. به دلیل دسترسی و سهولت استفاده امتیاز بالایی گرفته است. با این افزونه می‌توانید دوره‌های آنلاین بسازید و مدیریت کنید، چندین سطح عضویت ایجاد کنید، دسترسی کاربر را بر اساس سطح اشتراک هر عضو محدود کنید و از درگاه‌های پرداخت متنوعی استفاده کنید. بعلاوه، به آموزش های زیادی دسترسی خواهید داشت که به شما در کارکردن با افزونه کمک می کند.

  1. LearnDash

یکی دیگر از افزونه های عالی برای دوره های آنلاین Learn Dash است. راه‌اندازی آن آسان است و به محتوای تدریجی اجازه می‌دهد تا بتوانید محتوا را بر اساس سطح اشتراک آن‌ها یا در فواصل زمانی منظم در اختیار اعضا قرار دهید. یکی از ویژگی‌های برجسته Learn Dash این است که می‌تواند از صدها پلتفرم پرداخت پشتیبانی کند، بنابراین برای کسب‌وکارهایی با کاربرانی در کشورهایی که از پلت‌فرم‌های پرداخت محبوب خاصی پشتیبانی نمی‌کنند، بهترین گزینه است.

  1. WooCommerce Memberships

با WooCommerce Memberships، می توانید یک باشگاه خرید ایجاد کنید که بازدیدکنندگان باید قبل از خرید ثبت نام کرده و وارد شوند. همچنین می‌توانید محتوا را محدود کنید و پرداخت‌های یک‌باره یا تکراری را با «WooCommerce Memberships» تنظیم کنید. اگر می خواهید به راحتی با اعضا ارتباط برقرار کنید و سطوح مختلف عضویت را ارائه دهید، WooCommerce Memberships یک گزینه عالی است.

  1. Restrict Content Pro

در حالی که ادغام کمتری نسبت به سایر پلتفرم‌های عضویت دارد، Restrict Content Pro یک افزونه عضویت عالی برای مشاغلی است که به سطوح اشتراک انعطاف‌پذیر و ابزارهای تبلیغاتی عالی، از جمله توانایی خودکارسازی ایمیل‌ها بر اساس رفتار اعضا، نیاز دارند.

  1. S2Member

یک افزونه رایگان عضویت در وردپرس، S2Member یک افزونه مقدماتی عالی با ویژگی هایی مانند محدودیت محتوا، بازاریابی ایمیلی و چندین سطح عضویت است. می توانید ویژگی های اضافی را با یک بار هزینه برای یک مجوز سایت اضافه کنید.

خدمات طراحی سایت وردپرس را با وب تمیم تجربه کنید

هنگام طراحی سایت وردپرس کسب‌وکارتان، ویژگی‌هایی مانند افزونه‌ها می‌توانند عملکرد شما را افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند که وب‌سایت شما به بهترین شکل برای کسبو کار شما کار می‌کند. افزونه عضویت وردپرس به شما امکان می دهد محتوا و اطلاعات خاصی را دربه منظور خرید و پرداخت قرار دهید، که می تواند یک ویژگی فوق العاده برای افزایش درآمد باشد.

7 نکته مهم طراحی سایت با کیفیت

بررسی و توضیح 7 نکته مهم برای طراحی سایت با کیفیت

برای ارتقای وب سایت خود و ایجاد تعامل و درآمد بیشتر برای تجارت خود، خدمات طراحی وردپرس وب تمیم را در نظر بگیرید! ما می‌توانیم به به‌روزرسانی و مدیریت سایت فعلی شما بپردازیم یا با طراحی یک سایت جدید برای کمک به شما در رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ یا سئو خود کمک کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *